23-01-2016, Saat: 13:29
Foruma girdiğimden beri modelleme olsun rig sistemi Unreal a model atmada cok soru soran arkadaslar gordum kendi çapımda korku oyunu yapicam yaparkende arada dersde cekebilirim diye dusundum dersleri sadece adminlermi cekiyor yanliz 1 programa bagli kalmiyorum 12 tane kullandigim program var gecis yaparken programlara laf yapmayin tek programda halletmek biraz zaman aliyor cunku modelleme olarak kaplamasndan riglemesine (unreala uyumlu olarak) 10 u gecik programdan Geciyor model ben sanrm bastan sona bi modeli son haliyle ders yapabilirim bu arada uv nasil acilir kaplama nasil yapılır he bide unrealda yurumesi yon tuslari ile nasil saglanir gormus olucaksiniz blueprint bilgim pek yok ama onu ogtenmistim zaten bende oyunu yaparken bp ye gectigimde sizden yardm isticem.
Proramlar:
Modelleme ve uv:Autodesk maya.zbrush.max
Kaplama texture materialubstance painter.photoshop.mudbox
Rigsistemi:autodesk maya.
Giysi:marvelous designer
topology:zbrush
Test render:marmoset toolbag
Geri kalan unrealda
buda yaptgm calismalardan kisa kesitler calismann 100 de 1 ini attim diyelim daha cok isi var cunku
https://m.youtube.com/watch?v=5zZcnCRRObk
https://m.youtube.com/watch?v=kWa_k1cKj_Q
Proramlar:
Modelleme ve uv:Autodesk maya.zbrush.max
Kaplama texture materialubstance painter.photoshop.mudbox
Rigsistemi:autodesk maya.
Giysi:marvelous designer
topology:zbrush
Test render:marmoset toolbag
Geri kalan unrealda
buda yaptgm calismalardan kisa kesitler calismann 100 de 1 ini attim diyelim daha cok isi var cunku
https://m.youtube.com/watch?v=5zZcnCRRObk
https://m.youtube.com/watch?v=kWa_k1cKj_Q