ahmetkoker

Yeni üye
26 Mar 2017
5
0
0
(34) İstanbul Avrupa
Arkadaslar merhaba, sorunum şu;

İnternetten indirdiğim UE4 sahnesi için hazırlanmış mesh,texture ve material klasörleri mevcut ve içinde uygun uasset'ler var. Denemek için öylesine bi sahne açıp klasörleri gerekli yerlere yerleştirdim ve sahneyi açtığımda hepsi görünüyor.
 Fakat meshleri sahneye yerleştirdikten sonra gerekli materialleri üstüne sürüklediğimde o material sahnede görünmüyor. Texture ve material'lere tıkladığımda ise açılan harici pencerede texture görünmüyor. Bunu nasıl aktif hale getirebiliriz ?
 
ahmetkoker' Alıntı:
Arkadaslar merhaba, sorunum şu;

İnternetten indirdiğim UE4 sahnesi için hazırlanmış mesh,texture ve material klasörleri mevcut ve içinde uygun uasset'ler var. Denemek için öylesine bi sahne açıp klasörleri gerekli yerlere yerleştirdim ve sahneyi açtığımda hepsi görünüyor.
 Fakat meshleri sahneye yerleştirdikten sonra gerekli materialleri üstüne sürüklediğimde o material sahnede görünmüyor. Texture ve material'lere tıkladığımda ise açılan harici pencerede texture görünmüyor. Bunu nasıl aktif hale getirebiliriz ?

Materyallari yüklediniz fakat büyük ihtimalle textureleri atamadınız. Materyalin içindeki textureleri teker teker atamanız lazım. Ya da .fbx objesini attığınızda materyalleri yükle gibi bir seçenek olması lazım. Fakat eğer modellemede materyaller eşleştirilmediyse atamayabilriz.
 
Khubur' Alıntı:
ahmetkoker' Alıntı:
Arkadaslar merhaba, sorunum şu;

İnternetten indirdiğim UE4 sahnesi için hazırlanmış mesh,texture ve material klasörleri mevcut ve içinde uygun uasset'ler var. Denemek için öylesine bi sahne açıp klasörleri gerekli yerlere yerleştirdim ve sahneyi açtığımda hepsi görünüyor.
 Fakat meshleri sahneye yerleştirdikten sonra gerekli materialleri üstüne sürüklediğimde o material sahnede görünmüyor. Texture ve material'lere tıkladığımda ise açılan harici pencerede texture görünmüyor. Bunu nasıl aktif hale getirebiliriz ?

Materyallari yüklediniz fakat büyük ihtimalle textureleri atamadınız. Materyalin içindeki textureleri teker teker atamanız lazım. Ya da .fbx objesini attığınızda materyalleri yükle gibi bir seçenek olması lazım. Fakat eğer modellemede materyaller eşleştirilmediyse atamayabilriz.

tesekkur ederim ilginiz için. keske bunun daha kolay bi yolu olsa. halbuki tüm modeller hazırlanmış textureleriyle birlikte. ama materyal yollarını düzeltmekle tek tek uğraşmak can sıkıcı
 
ahmetkoker' Alıntı:
Khubur' Alıntı:
Materyallari yüklediniz fakat büyük ihtimalle textureleri atamadınız. Materyalin içindeki textureleri teker teker atamanız lazım. Ya da .fbx objesini attığınızda materyalleri yükle gibi bir seçenek olması lazım. Fakat eğer modellemede materyaller eşleştirilmediyse atamayabilriz.

tesekkur ederim ilginiz için. keske bunun daha kolay bi yolu olsa. halbuki tüm modeller hazırlanmış textureleriyle birlikte. ama materyal yollarını düzeltmekle tek tek uğraşmak can sıkıcı

Aktarırken textureleri yükle gibi bir seçeneğin aktif olması lazım. Yoksa her birini elle yapmanız lazım.
 
ahmetkoker' Alıntı:
Khubur' Alıntı:
Materyallari yüklediniz fakat büyük ihtimalle textureleri atamadınız. Materyalin içindeki textureleri teker teker atamanız lazım. Ya da .fbx objesini attığınızda materyalleri yükle gibi bir seçenek olması lazım. Fakat eğer modellemede materyaller eşleştirilmediyse atamayabilriz.

tesekkur ederim ilginiz için. keske bunun daha kolay bi yolu olsa. halbuki tüm modeller hazırlanmış textureleriyle birlikte. ama materyal yollarını düzeltmekle tek tek uğraşmak can sıkıcı

uasset dosyaları bendeki. dediğiniz şey .fbx leri import ederken çıkan ekran değil mi ? uasset için de denedim import seçeneğini. ama uasset dosya tipini görmüyor unreal
 
ahmetkoker' Alıntı:
ahmetkoker' Alıntı:
tesekkur ederim ilginiz için. keske bunun daha kolay bi yolu olsa. halbuki tüm modeller hazırlanmış textureleriyle birlikte. ama materyal yollarını düzeltmekle tek tek uğraşmak can sıkıcı

uasset dosyaları bendeki. dediğiniz şey .fbx leri import ederken çıkan ekran değil mi ? uasset için de denedim import seçeneğini. ama uasset dosya tipini görmüyor unreal

Projenizin hedef klasörünün içindeki Content içindeki dosyalara atmanız lazım. .uasset uzantılarını bu şekilde projeniz içinde görebilrisiniz