Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ACEMİ SORUSU Animasyon Karıştırma/YürüyerekAttack/SabitAttack
#1
Photo 
Merhaba Herkese , Yaklaşık 2 haftadır Unreal Engine 5 ile oyun yapmaya çabalıyorum zamanla'da öğrenicem umarım.

Karakterimin Yetenek Animasyonlarını Ekledim Ve Sabitledim Bir Yetenek Kullandığında Açıkcası Göze Şuanda Daha Güzel Geliyor.

Takıldığım Yerler Oluyor Doğal Olarak İnternette Ne kadar Videolar Olsada Muhtemelen Henüz Doğru Soruları Soramadığım'dan Tüm Cevaplara Erişemiyorum.

Sorum Şu:
 



use cached pose ve layered blend per bone kullanarak karakterimin koşarak yetenek saldırı vs yapmasını saglayabiliyorum, hatta önceden animasyondayken saçma bir şekilde hareket ediyordu bunu kullandıgım da animasyonu bitmeden hareket etmiyor artık bunu çözmüş olmak beni sevindirdi. Fakat Şuanda Karakterim Koşarak Attack Yapamıyor Sebebi Karakterimin Skeloton Mesh kısmında ki root veya hips i layered blend per bone sabitlemem. 

Benim İstediğim İse Karakterim Örneğin 5 yeteneği var diyelim 3 tanesini sabit bir hareketsiz kullansın 2 yeteneği koşarak Kullanabilsin.

Bunu Nasıl Sağlayabilirim?

73fvxc4
[img]73fvxc4.png[/img]
Ara
Cevapla
#2
Nasıl Layered Blend per Bone da ikiye ayrılıyorsa sistem, ondan sonra BlendPose by Bool diye bir node var. Onunla orayı da ikiye ayır. Eğer dediğin gibi koşarken yapılması gereken şey varsa bool true olsun ve şu an yaptığın bölüm çalışsın. Eğer false sa aşağıya ayrı bir sistem yap orası çalışsın. Bool sistemin tüm beden mi sadece üst beden mi istediğini gösteriyor olacak.
Ara
Cevapla
#3
(11-09-2023, Saat: 21:46)kemokaze Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sorum Şu:
 
use cached pose ve layered blend per bone kullanarak karakterimin koşarak yetenek saldırı vs yapmasını saglayabiliyorum, hatta önceden animasyondayken saçma bir şekilde hareket ediyordu bunu kullandıgım da animasyonu bitmeden hareket etmiyor artık bunu çözmüş olmak beni sevindirdi. Fakat Şuanda Karakterim Koşarak Attack Yapamıyor Sebebi Karakterimin Skeloton Mesh kısmında ki root veya hips i layered blend per bone sabitlemem. 

Benim İstediğim İse Karakterim Örneğin 5 yeteneği var diyelim 3 tanesini sabit bir hareketsiz kullansın 2 yeteneği koşarak Kullanabilsin.

Bunu Nasıl Sağlayabilirim?

Bu arada saldırı ve yeteneği slot kullandığın için yapabiliyorsun. Layered bone la pek alakası yok. Layered bone da kullanmışsın ama zaten aynı cacheden geliyor iki parametrede. Bu yüzden oradaki püf nokta SLOT kullanmış olman, kafanda yanlış oturmasın diye söyliyim dedim. Soruna gelecek olursak, Ergin abinin dediği node'u "Blend Pose by Bone" kullanarak ve layer setuptaki "Bone Name" kısmına spine_01 (varsa) yazarak yapabilirsin.
Cevapla
#4
Ek bir not da ben ekleyeyim, Rick and Morty'den koyduğun karakter doğrudan DMCA sebebi. Zamanında benzer bir olay başıma geldiği için biliyorum. Telife dikkat et.
Ara
Cevapla
#5
Senin bu dediğin sisteme göre , koşarken saldırma yaparken daha sonra bool ile ayırırsak koşarken savunma da ekleyebiliyoruz doğru mu ? Yani birden fazla layer karışımı için kullanıyoruz boolu ?
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Çoklu Skeletal mesh Animasyon mrtcnaslnts 6 413 24-03-2023, Saat: 13:48
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Animasyon kullanımı MR Studio 3 389 03-01-2023, Saat: 22:30
Son Yorum: MR Studio
  Flashlight Animasyon leonscottkfm 5 460 29-12-2022, Saat: 15:34
Son Yorum: leonscottkfm
  animasyon retarget beytullahbayram 0 278 15-11-2022, Saat: 16:37
Son Yorum: beytullahbayram
  Animasyon sorunu beytullahbayram 4 648 28-09-2022, Saat: 21:45
Son Yorum: erginegider
  [ACEMİ SORUSU] UE5'te Yapılan Animasyon UE4'e aktarılır mı? mcYaralı 1 437 30-07-2022, Saat: 11:21
Son Yorum: erginegider
  Animasyon Problemi leonscottkfm 3 426 29-06-2022, Saat: 07:57
Son Yorum: erginegider
  Button Animasyon leonscottkfm 1 338 13-06-2022, Saat: 18:35
Son Yorum: erginegider
  Mannequin Uyumlu Animasyon acemiunrealci 0 641 20-03-2022, Saat: 04:05
Son Yorum: acemiunrealci
  [ACEMİ SORUSU] UE4 Metin 2 savaşçı idle animasyon sorunu yasinkocabas 1 483 19-03-2022, Saat: 09:05
Son Yorum: erginegider

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.