03-08-2017, Saat: 18:25
Merhabalar,
UE4 üzerinde çalışan interaktif bir hologram çalışması yapıyoruz..4 taraftan izlenebilen prizmatik bir tip.. Ortamda 3D bir modelimiz ve 4 kameramız var..
Screen capture2D ler üzerinden aldıgımız 2048x2048 textureları kullanarak bir mat oluşturuyoruz, bu matı da final işlem olarak 1920x1080 HUD interface üzerine bir quada çizdiriyoruz..
Herşey normal ve düzgün çalışıyor fakat denedigimiz bir ton AA ayarına ragmen son tahlilde görüntelediğimiz görüntü aşırı pixel pixel oluyor.
Bu problemi aşmak için ne önerirsiniz acaba?
Çok teşekkürler
UE4 üzerinde çalışan interaktif bir hologram çalışması yapıyoruz..4 taraftan izlenebilen prizmatik bir tip.. Ortamda 3D bir modelimiz ve 4 kameramız var..
Screen capture2D ler üzerinden aldıgımız 2048x2048 textureları kullanarak bir mat oluşturuyoruz, bu matı da final işlem olarak 1920x1080 HUD interface üzerine bir quada çizdiriyoruz..
Herşey normal ve düzgün çalışıyor fakat denedigimiz bir ton AA ayarına ragmen son tahlilde görüntelediğimiz görüntü aşırı pixel pixel oluyor.
Bu problemi aşmak için ne önerirsiniz acaba?
Çok teşekkürler