umberforge

Yeni üye
15 May 2020
56
19
0
(22) Edirne
Merhabalar herkese, Android plaformunda geliştirmiş olduğum 2 oyunum bulunmakta. Google'ın API 30'u 'targeted API' olarak belirlemesi ve daha önceki versiyonları Play Store'a kabul etmemesi sonucunda iki uygulamam için de güncelleme yayınlamak istedim fakat, Game Instance üzerinden kurduğum save sistemim API 30 ile aldığım buildlerde çalışmıyor. API 21 yada 24 targeted API iken herhangi bir sorun yok fakat 28 yada 30 yaptığım an itibariyle save sistemi çalışmayı bırakıyor. 

CodeWorks ve UE 4.24 kullanıyordum, sorunun ondan olabileceğini düşünüp Android Studio ve UE 4.25'e geçtim fakat herhangi bir değişiklik olmadı. İnternetteki aramalarım da bir sonuç getirmedi, belki buradan bir çözüm yolu bulunur. Şimdiden teşekkürler.
 
XJtBuqB.jpg


Project Settings > Android > APK Packaging menüsünden, "Use ExternalFilesDir for UE4Game files?" tickboxını işaretleyerek bu soruna bir çözüm bulabildim. Tabii, bunu işaretlediğinizde save dosyaları cihazın ek depolama kısmında bulunacağından kullanıcı oyunu silerse kayıtlarını da kaybediyor, fakat hiç çalışmamasından iyidir.