Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Maya'dan Attığım Animasyonu UE4'te Oynatamıyorum!
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Başlıktada belirttiğim gibi Maya üzerinden yaptığım animasyonu UE4'e atınca animasyon oynamıyor. Poz şeklinde kalıyor. Bunu nasıl çözebilirim bilenler yardım ederse sevinirim.
Doğru şekilde import ettiğine emin misin?

Unrealin konu ile ilgili dokumantasyonu.

https://docs.unrealengine.com/latest/INT...nimations/
eğer oyununda karakterin varsa fbx'i oyuna import et import materials'i ve texture'u kapat Convert Scene'i Aç Import Animationsu tikle import meshi kapat skeletondan karakterin iskeletini seç (Eğer Oyununda Yaptığın Animasyonun Karakteri Varsa)
(26-08-2018, Saat: 06:06)S0meone Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]eğer oyununda karakterin varsa fbx'i oyuna import et import materials'i ve texture'u kapat Convert Scene'i Aç Import Animationsu tikle import meshi kapat skeletondan karakterin iskeletini seç (Eğer Oyununda Yaptığın Animasyonun Karakteri Varsa)

Konu üzerinden çok zaman geçmiş ve çözdüğümü yazmamışım. Cevabınız için teşekkür ederim sorun tamamen yapılan fizik ve surat animasyonlarını çıktı almadan önce "Bake" işlemi yapmamamdan kaynaklanıyordu.