Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Harp Vefa
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
Arkadaşlar merhaba 
 Öncelikle böyle faydalı bir ortam oluşturdukları için site yöneticilerine teşekkür etmek istiyorum. Aslında uzun zamandır sizleri takip etmekteyim fakat yoğun çalışma temposundan dolayı aranıza yeni katıldım.Bundan sonra sizlerle daha sık birlikte olmaya çalışacağım.

Geliştirdiğimiz oyun bitmek üzere, Greenlight' şu anda. Görüşlerinizi ve desteklerinizi bekliyorum.

    Harp Vefa

  1915 yılında,Çanakkale savaşı'nın hemen öncesinde, Osmanlı ordusunda görev yapmış iki askerin kahramanlık dolu hikayesi.

Hikaye

Abdullah ve Mehmet Osmanlı İmparatorluğu ordusunda görev yapmış tecrübeli iki askerdir.
Katıldıkları bir savaşta esir düşerler. Tutsak olarak götürüldükleri ülkede hayatlarını artık özgürlüklerinden mahrum kalarak sürdürdürmek zorundadırlar.
Bu durumu kabullenip hayatlarına devam ederler.Taki bulundukları ülke, devletleri Osmanlı'ya savaş açana kadar.....

 Hedeflerine ilerlerken karşılarına çıkan sorunları savaş tecrübeleri,zekaları ve becerileri ile çözerken korkuları ile yüzleşmek zorunda kalacaklar..  
                                                                                 
Oyunumuz bir 'FPS' oyunu olmasına rağmen sizleri ; bulmacalar,çözülmesi gereken bir çok problem,hayal gücünüzü zorlayacak ve dikkatinizi test edecek sıradışı ortamlar bekliyor. 





Sahnelerden örnekler:
ZZXORV.jpg

ojX6l9.jpg
ldqbRr.jpg
V093Rv.jpgnRQJoM.jpg
vb6J74.jpg
Güzel bir çalışma, greenlight linkini paylaşırsanız insanlar daha iyi gözlem yapabilir.
Güzel bir çalışma olmuş.Başarılarınızın devamını dilerim.
Sağolun beyler Steam green light linki;

http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...=894063309
Güzel bir çalışma olmuş tek eksiği gemi ve karakter modellerinin grafik kaliteleri onları da iyileştirmenizi öneririm.
İnşallah hak ettiği değeri görür elinize sağlık Smile
Römork'a baktığımda gerçekten başarılı detaylar var. Yalnız gözüme takıldı Big Grin karakterler sanki ikiz gibi gözüküyor acaba aynı karakterler mi? yoksa kamera uzak olduğu için mi öyle? Birde skin detayları biraz düşük kalmış Smile onun dışında başarılı bir yapım olmuş inşallah hak ettiği ilgiyi gösterirler.
Yanlış algılanmasın yapım gerçekten güzel olmuş sadece gördüğüm detayları aktarmak istedim.
(07-04-2017, Saat: 17:20)KralArsla10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Fragmana baktığımda gerçekten başarılı detaylar var. Yalnız gözüme takıldı Big Grin karakterler sanki ikiz gibi gözüküyor acaba aynı karakterler mi? yoksa kamera uzak olduğu için mi öyle? Birde skin detayları biraz düşük kalmış Smile onun dışında başarılı bir yapım olmuş inşallah hak ettiği ilgiyi gösterirler.

Askerlerde 5 ayrı karekter var.Arkaları dönük olduğundan öyle görünüyor olabilirler.
Yorumun için teşekkürler...
Oyun bitmemiş ve yayınlanmamış iken eleştirmek mantıksız.Başarılar dilerim,umarım en kısa sürede vitrinde görürüz oyunu Smile
Ben o yorumu gördüklerimi söyleyerek yazdım. Bitmemiş oyunu eleştirmek mantıksız diyerek ne demek istiyorsunuz açıklayabilir misiniz neden mantıksız gelişme aşamasında olan bir oyunu eleştirmek ve oyunun kusurlarını göz önüne alıp belirtmek. Ayrıca eğer oyunun eksiklerini belirtmez isek oyunun hatalarını nasıl düzeltecekler belki gözlerinden kaçtı görmediler. Açıkçası çıkmadan hatalarını görmek ve düzenlemek oyun yapımcısı için gerçekten önemli olmalıdır. Başarılı bir yapım olması için bu eleştiriler gereklidir ve oyunun eksiklerini kusurlarını belirtmek neden mantıksız oluyor anlayabilmiş değilim. Ben oyumu evet olarak kullandım başarılar diliyorum.
(07-04-2017, Saat: 18:00)KralArsla10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ben o yorumu gördüklerimi söyleyerek yazdım. Bitmemiş oyunu eleştirmek mantıksız diyerek ne demek istiyorsunuz açıklayabilir misiniz neden mantıksız gelişme aşamasında olan bir oyunu eleştirmek ve oyunun kusurlarını göz önüne alıp belirtmek. Ayrıca eğer oyunun eksiklerini belirtmez isek oyunun hatalarını nasıl düzeltecekler belki gözlerinden kaçtı görmediler. Açıkçası çıkmadan hatalarını görmek ve düzenlemek oyun yapımcısı için gerçekten önemli olmalıdır. Başarılı bir yapım olması için bu eleştiriler gereklidir ve oyunun eksiklerini kusurlarını belirtmek neden mantıksız oluyor anlayabilmiş değilim. Ben oyumu evet olarak kullandım başarılar diliyorum.

 Benim söylediğim söz genel anlamda,bunu illaki siz yapıyorsunuz anlamında yazmadım.Ben ve çevremdeki bazı arkadaşlarım bu durumları zamanında çok yaşadık.Bitmemiş oyunu eleştirmek "sen bu oyunu yapıyorsun ama yaptığın işin açığını göremiyorsun (daha oyun tamamlanmamış iken) ben sana anlatıyorum" anlamına geliyor.Oyun yapımcılığının gereken seviyesi zaten açıkları görmeli,görmedi desek bile başka oyunculara test ettirmeli ve ona göre kapatmalıdır.Bu işlerde zaten bir şey oluşturuyorsan (3D Modelleme,texture,animasyon,ses vs) işin finalinde bunu sen yaptığın için her detayını bilebilirsin ve mesela "bu olmamış,şurasını sanki biraz daha iyi yapabilirim" diyebilirsin.Oyun yapımcısı bu olayları ve problemleri masaya yatırmayı oyunu yaparken gerçekleştirmelidir.Şöyle bir problem olabilir,tecrübesi yetersiz olan bazı insanlar "yaptım da oldu gerisi önemli değil" kafasında hareket edebiliyor.Bu tür oyun örneklerini Play Store'da görmek mümkün.

 Bir oyunun başarılı yapım olması için tek problem kusurları kapatmak değildir.Galiba biz olaylara biraz daha farklı açılardan bakıyoruz.Fikrinize saygım var,ama bence pek doğru hareket değil.Yapımcı biraz daha kitlelerden güç almak ister,yapımı devam eden çalışmayı eleştirilmesini istemez,özellikle sayı olarak az kişi çalışan yapımcıların bu güce ihtiyacı vardır.
Sayfalar: 1 2