Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Gear VR Controller Cihazını Unreal'a Tanıtmak
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
İyi akşamlar;

Samsung Gear VR gözlüğünün yanında gelen controller cihazını bilgisayara tanıtıp bir şekilde kontroller cihazına tuş atamak mümkün mü acaba? Araştırmalarım sonucunda controller cihazının şimdilik sadece Samsung'un Gear ile çalışan cihazlarıyla çalışabildiğini okudum. Riftcat isimli bir uygulama ile birlikte yine Gear aracı olmak koşuluyla bilgisayara tanıtmak mümkünmüş. 

Şuanlık elimde Gear'ı destekleyen cihazlardan yok. Ama bluetooth ile laptop üzerinden Gear'ın Controller'ını görebiliyorum. Merak ettiğim telefon olmaksızın direk bilgisayar üzerinden Gear Controller'a erişip ona belirli tuşlar atamak, hatta mümkünse Unreal'e tanıtmak.

https://github.com/gb2111/Access-GearVR-...er-from-PC

Şu linkte aslında aradığıma benzer bir uğraşı üzerine gidilmiş lakin paylaşılan dosya Visual Studio dosyası. Anladığım kadarıyla deneysel bir çalışma zaten. Bir şekilde bu dosyadan faydalanmam mümkün olabilir mi acaba?

https://developer.oculus.com/blog/simula...ith-touch/

Burada ise Controller cihazını bazı C# kodlar ile Unity içerisinde simüle etmenin yolunu göstermişler. Acaba bu yöntemin Unreal'e uyarlanması mümkün olabilir mi?

Son olarak PC'den telefona VR geçiş için TrinusVR uygulamasını kullanıyorum. Uygulamanın GearVR desteği var ancak yine telefonla tam uyum gerekiyor. Kullanan varsa acaba Trinus üzerinden sadece controller'ı tanıtmak mümkün mü?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
(07-09-2018, Saat: 21:37)Specular Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]İyi akşamlar;

Samsung Gear VR gözlüğünün yanında gelen controller cihazını bilgisayara tanıtıp bir şekilde kontroller cihazına tuş atamak mümkün mü acaba? Araştırmalarım sonucunda controller cihazının şimdilik sadece Samsung'un Gear ile çalışan cihazlarıyla çalışabildiğini okudum. Riftcat isimli bir uygulama ile birlikte yine Gear aracı olmak koşuluyla bilgisayara tanıtmak mümkünmüş. 

Şuanlık elimde Gear'ı destekleyen cihazlardan yok. Ama bluetooth ile laptop üzerinden Gear'ın Controller'ını görebiliyorum. Merak ettiğim telefon olmaksızın direk bilgisayar üzerinden Gear Controller'a erişip ona belirli tuşlar atamak, hatta mümkünse Unreal'e tanıtmak.

https://github.com/gb2111/Access-GearVR-...er-from-PC

Şu linkte aslında aradığıma benzer bir uğraşı üzerine gidilmiş lakin paylaşılan dosya Visual Studio dosyası. Anladığım kadarıyla deneysel bir çalışma zaten. Bir şekilde bu dosyadan faydalanmam mümkün olabilir mi acaba?

https://developer.oculus.com/blog/simula...ith-touch/

Burada ise Controller cihazını bazı C# kodlar ile Unity içerisinde simüle etmenin yolunu göstermişler. Acaba bu yöntemin Unreal'e uyarlanması mümkün olabilir mi?

Son olarak PC'den telefona VR geçiş için TrinusVR uygulamasını kullanıyorum. Uygulamanın GearVR desteği var ancak yine telefonla tam uyum gerekiyor. Kullanan varsa acaba Trinus üzerinden sadece controller'ı tanıtmak mümkün mü?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Pawnınıza Motion Controller ekleyebilirsiniz -> https://docs.unrealengine.com/en-us/Plat...Controller
Samsung Gear VR için dökümantasyona göz atın -> https://docs.unrealengine.com/en-us/Platforms/GearVR