Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Client Server Farkı
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Şimdi bir tane particle system oluşturdum Trail şeklinde ve bir actor oluşturup içine koydum(Projectile Movement içermekte).Karakterimin önünede bir tane Projectile'ı Spawnlayacağım yer için bir mesh oluşturdum.Bir tuşa bastığım zaman replicated şekilde orda Spawnlıyorum  ve ileri doğru hareket ediyor .Yalnız şöyle bir sorun var.Client'da Spawnladığım zaman biraz ilerisinde spawnlıyor bu trail daha doğrusu Trail böyle 0.1-0.2 saniye geçtikten sonra gözükmeye başlıyor.Yalnız Serverda tam olarak istediğim yerde spawnlıyo (Editörde deniyorum bunları).Bu neden oluyor anlamış değilim.Ue4 editöründen kaynaklı bir durummu acaba ? Yoksa trail için gecikmeyi engelleyecek bir seçenekmi varmı ? 

Bir de şöyle bir şey var actor tam zamanında spawnlanıyo yalnız trail geç gözüküyor. Öyle geldi anlayamadımda tam...

Teşekkürler . Smile