Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Socket impulse sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Mrb. Direk konuya girersek karakterime socket olarak kendi animasyonu olan skletal meshler ekledim.Ama bunların bir fiziği olsun istiyorum örneğin kılıç gibi düşünün bu duvara vurduğu zaman güç uygulasın iteklesin falan.Not(socketlerin kendi animasyonu var ve oyun başlangıcında bulunacak bu socketler.aktorpickup olarak eklemeyi düşünmüyorum)
Çok bilgili değilim bu konularda ama mantıklı düşünecek olursak gerçekte kılıcı duvara vurursan seni itekleme gibi bir durumu olmaz ama yapmak istiyorsan basit bir sistem olarak şöyle yapabilirsin kılıca bir box collision eklersin bunu da duvarla temasa geçtiğinde play montage ile karakterine sarsılma animasyonu verebilirsin yada mesela başka bir örnek ve yol olarak sphere trace by chennella oluşturduğun hitle duvarla olan mesafeni alırsın duvara geldiğinde mesafen 10 dan küçükse karakterine geri atma animasyonu ekleyebilirsin çok farklı yollar var belki benden daha bilgilisindir ve bunları biliyorsundur ama daha gerçekçi bir şeyler yapma peşindesindir orasını bilemem ama umarım aklında fikir üretmişimdir (:
(10-12-2019, Saat: 01:34)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Çok bilgili değilim bu konularda ama mantıklı düşünecek olursak gerçekte kılıcı duvara vurursan seni itekleme gibi bir durumu olmaz ama yapmak istiyorsan basit bir sistem olarak şöyle yapabilirsin kılıca bir box collision eklersin bunu da duvarla temasa geçtiğinde play montage ile karakterine sarsılma animasyonu verebilirsin yada mesela başka bir örnek ve yol olarak sphere trace by chennella oluşturduğun hitle duvarla olan mesafeni alırsın duvara geldiğinde mesafen 10 dan küçükse karakterine geri atma animasyonu ekleyebilirsin çok farklı yollar var belki benden daha bilgilisindir ve bunları biliyorsundur ama daha gerçekçi bir şeyler yapma peşindesindir orasını bilemem ama umarım aklında fikir üretmişimdir (:

 Yok kardeş bende çok bilgili olmasam da benim kastettiğim tam tersi aslında .Yani benim socket karşı tarafa bi etki yaptığında o kısımda bir itme uygulasın yani fizik olsun istiyorum.
(10-12-2019, Saat: 09:40)mariposaaaa Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(10-12-2019, Saat: 01:34)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Çok bilgili değilim bu konularda ama mantıklı düşünecek olursak gerçekte kılıcı duvara vurursan seni itekleme gibi bir durumu olmaz ama yapmak istiyorsan basit bir sistem olarak şöyle yapabilirsin kılıca bir box collision eklersin bunu da duvarla temasa geçtiğinde play montage ile karakterine sarsılma animasyonu verebilirsin yada mesela başka bir örnek ve yol olarak sphere trace by chennella oluşturduğun hitle duvarla olan mesafeni alırsın duvara geldiğinde mesafen 10 dan küçükse karakterine geri atma animasyonu ekleyebilirsin çok farklı yollar var belki benden daha bilgilisindir ve bunları biliyorsundur ama daha gerçekçi bir şeyler yapma peşindesindir orasını bilemem ama umarım aklında fikir üretmişimdir (:

 Yok kardeş bende çok bilgili olmasam da benim kastettiğim tam tersi aslında .Yani benim socket karşı tarafa bi etki yaptığında o kısımda bir itme uygulasın yani fizik olsun istiyorum.

https://youtu.be/Lq5V_e1pBsw bu videoya bakbilirsin orada vurduğunda ateş cikartiyor sen objeye fizik verebilirsin bunun yerine