Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Gölge Keskinleştirme Sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba, bu gelgeleri nasıl daha keskin hale getirebilirim? 
Lütfen yardımcı olunuz.
Teşekkürler.

https://imgyukle.com/i/JHUs6S

https://imgyukle.com/i/JHUhIf
https://blueprintue.com/blueprint/wxysydz6/ bu linkteki kodları kopyala. Yeni bir metaryel oluştur sol taraftan post proces yap ve bu kodu yapıştır sonra levele bir post proces ekle (grafik ayarlarını bloom falan yaptığını) daha sonra sağ tarafta özellikler kısmında materyal secebiliyosun bu metaryeli sec keskinlesecektir 

Materyali instanceye çevirip constant değerini yükselterek keskinliği arttırabilirsin
Hocam materiali nereden seçiyoruz anlayamadım tam olarak açabilirmisiniz biraz?
(22-03-2020, Saat: 16:29)rlsaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hocam materiali nereden seçiyoruz anlayamadım tam olarak açabilirmisiniz biraz?

hocam sorunuzu çok yanlış anlamışım üzgünüm ilk söylediklerimi unutun 
miPLTB.jpg

resimdeki directionalLight içinde bulunan CASTADED SHADOW MAPS yazan yerdeki "dynamic shadow distanceyi" sona çekin bu gölgenin ne kadar uzaktan görüneceğini gösterir "num dynamic shadow" bu işte daha keskin yapmanızı sağlar 4 maksimumdur "distribution fraction" gölgeye netlik verir en sona çektikçe netlik artar buda maksimum 4 tür. zaten kurcaladıkça iyi sonuçlar elde edersiniz. Ama unutmayın bunları yüksek tutmak fps düşüşüne neden olur
(22-03-2020, Saat: 16:54)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(22-03-2020, Saat: 16:29)rlsaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hocam materiali nereden seçiyoruz anlayamadım tam olarak açabilirmisiniz biraz?

hocam sorunuzu çok yanlış anlamışım üzgünüm ilk söylediklerimi unutun 
miPLTB.jpg

resimdeki directionalLight içinde bulunan CASTADED SHADOW MAPS yazan yerdeki "dynamic shadow distanceyi" sona çekin bu gölgenin ne kadar uzaktan görüneceğini gösterir "num dynamic shadow" bu işte daha keskin yapmanızı sağlar 4 maksimumdur "distribution fraction" gölgeye netlik verir en sona çektikçe netlik artar buda maksimum 4 tür. zaten kurcaladıkça iyi sonuçlar elde edersiniz. Ama unutmayın bunları yüksek tutmak fps düşüşüne neden olur
Hocam düzelmedi bitürlü point light gölgesi ile alakalı anladığım kadarı ile birdahaki projemde onun ile uğraşacağım
(26-03-2020, Saat: 17:14)rlsaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(22-03-2020, Saat: 16:54)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam sorunuzu çok yanlış anlamışım üzgünüm ilk söylediklerimi unutun 
miPLTB.jpg

resimdeki directionalLight içinde bulunan CASTADED SHADOW MAPS yazan yerdeki "dynamic shadow distanceyi" sona çekin bu gölgenin ne kadar uzaktan görüneceğini gösterir "num dynamic shadow" bu işte daha keskin yapmanızı sağlar 4 maksimumdur "distribution fraction" gölgeye netlik verir en sona çektikçe netlik artar buda maksimum 4 tür. zaten kurcaladıkça iyi sonuçlar elde edersiniz. Ama unutmayın bunları yüksek tutmak fps düşüşüne neden olur
Hocam düzelmedi bitürlü point light gölgesi ile alakalı anladığım kadarı ile birdahaki projemde onun ile uğraşacağım

Tamam point lighttada ayni sistemi uygulayacaksin