Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Procedual Foliage Hakkında
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
(21-04-2020, Saat: 16:11)unicap Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(21-04-2020, Saat: 14:54)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]lZUhR8.png

tabiki foliageden farklı bir grass type oluşturup onada hangi layerin olduğu yerlerde çıkacaksa atıyorum taş çiçek gibi. daha sonra gassın içinden yine yeni bir tane oluşturum grass typeni atıyorsunuz onuda yeni bir landscapelayersample oluşturarak bağlıyorsunuz. mesela ben rock olarak ekledim rocklarıda soil yani toprak olan yerlerin üstünde çıkmasını istedim gibi.

Çok teşekkür ederim bunun çok yardımı oldu Smile

O zaman bir REP alırım Big Grin
bu arada heightmapin güzelmiş kendin mi yaptın ? hangi programı kullanarak yaptın ?
Sayfalar: 1 2