Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Collision Sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar,

Bir füzenin hedef gövdesine değdiğinde hit mesajını debug etmek için çalışıyorum.

Tamamen kod tarafında üretilen 2 nesnem var. Kullanıcı bir tuşa bastığında füzeyi spawn edip hedefe doğru yönlendiriyorum. Füzenin ne yere ne de hedefe vardığında hit mesajını alamamaktayım.

AddActorLocalOffset ile hareket ettirmekte, onhit kaydetmiş olmama rağmen ne onhit'te ne de AddActorLocalOffset.Sweep'te bir cevap alamamaktayım. Ek olarak füze landscape temasında da uyarı vermemekte. Yardımcı olabilecek, konu hakkında bir bilgisi olan var mıdır?
Öncelikle, çarpışmakta olan iki nesneninde Simulate Hit Events seçenekleri açık olmalı. Tam doğru olmamış olabilir seçeneğin ismi. Collision kısmında bulursun. İkinci olarak roketin collisionının kesin olarak root component olması lazım. Üçüncüsü, çarpışacak collisionlerin birbirlerinini blocklaması lazım.
Event Hit sistemi yalnızca fiziksel objelerde çalışır yani "simulate physics" açık olmak zorunda, LocalOffset ile hareket ettirdiğin bir objeyi ancak overlap ile kullanabilirsin.
Generate Overlap Events = True