Unreal Engine Türkiye | Topluluk

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unreal Engine 4 Dil Ayarları
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Unreal Engine 4 te oyun içi dil seçeneği yapmak mümkün mü acaba?
Editor Preferences > Experimental üstünden Localization Dashboard'ı aktif hale getirin. Ardından; Window sekmesinden Localization Dashboard'ı açın.
Önceden mevcut olan "Game"ye tıklayın, "Gather from Packages"i ayarlamanız lazım. Gather from Packages'i açtıktan sonra(expand = alt objeleri görmek.); + işaretine tıklayın, "projeAdınız" kısmına sadece "Content/*" yazın(Kesme işaretleri olmadan.). Pencerenin en altında "Cultures" kısmı var, hangi kültürü istiyorsanız; onu ekleyin."Gather"a tıklayın ve işlem bittikten sonra "Edit Translations"a tıklayın. Çeviri işlemleriniz bittikten sonra, Actions(Edit Translations'un yanında.) sekmesinin altında bulunan "Compile" buttonuna veya "Compile All" butonuna tıklayın.
Dili değiştirmek için ise konsol komutları kullanabilmeniz mümkünmüş;
"LANG=en"
"LANG=tr" şeklinde.
Eğer değişken bir text kullanıyorsanız; gather işleminde otomatik olarak görecek ve orada dile göre değişiklik yapabilecekmişsiniz.
Kaynak: Multilanguage
(09-11-2015, Saat: 04:16)Phyrexian Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Editor Preferences > Experimental üstünden Localization Dashboard'ı aktif hale getirin. Ardından; Window sekmesinden Localization Dashboard'ı açın.
Önceden mevcut olan "Game"ye tıklayın, "Gather from Packages"i ayarlamanız lazım. Gather from Packages'i açtıktan sonra(expand = alt objeleri görmek.); + işaretine tıklayın, "projeAdınız" kısmına sadece "Content/*" yazın(Kesme işaretleri olmadan.). Pencerenin en altında "Cultures" kısmı var, hangi kültürü istiyorsanız; onu ekleyin."Gather"a tıklayın ve işlem bittikten sonra "Edit Translations"a tıklayın. Çeviri işlemleriniz bittikten sonra, Actions(Edit Translations'un yanında.) sekmesinin altında bulunan "Compile" buttonuna veya "Compile All" butonuna tıklayın.
Dili değiştirmek için ise konsol komutları kullanabilmeniz mümkünmüş;
"LANG=en"
"LANG=tr" şeklinde.
Eğer değişken bir text kullanıyorsanız; gather işleminde otomatik olarak görecek ve orada dile göre değişiklik yapabilecekmişsiniz.
Kaynak: Multilanguage

Gerçekten çok teşekkür ederim gördüğüm en ilgili forumlardan biri. Oyun programlama da en çok siz yardımcı oluyorsunuz. Her şey için sağolun...
(09-11-2015, Saat: 04:16)Phyrexian Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Editor Preferences > Experimental üstünden Localization Dashboard'ı aktif hale getirin. Ardından; Window sekmesinden Localization Dashboard'ı açın.
Önceden mevcut olan "Game"ye tıklayın, "Gather from Packages"i ayarlamanız lazım. Gather from Packages'i açtıktan sonra(expand = alt objeleri görmek.); + işaretine tıklayın, "projeAdınız" kısmına sadece "Content/*" yazın(Kesme işaretleri olmadan.). Pencerenin en altında "Cultures" kısmı var, hangi kültürü istiyorsanız; onu ekleyin."Gather"a tıklayın ve işlem bittikten sonra "Edit Translations"a tıklayın. Çeviri işlemleriniz bittikten sonra, Actions(Edit Translations'un yanında.) sekmesinin altında bulunan "Compile" buttonuna veya "Compile All" butonuna tıklayın.
Dili değiştirmek için ise konsol komutları kullanabilmeniz mümkünmüş;
"LANG=en"
"LANG=tr" şeklinde.
Eğer değişken bir text kullanıyorsanız; gather işleminde otomatik olarak görecek ve orada dile göre değişiklik yapabilecekmişsiniz.
Kaynak: Multilanguage

Şimdi reis ben 3 yıl sonra yazıyorum ama şimdi bu dediğin şeyi yaptığımızda motor bütün oyun içindeki yazıları Türkçe mi yapacak? Yani kısaca bütün oyunu Türkçe yapmak için bunu mu yapmak gerekiyor?