Samiko

Yeni üye
17 Eki 2019
11
1
0
33
Belirtilmemiş
Merhaba Arkadaşlar,

Projem'de ana karakterim input action ile rotate oluyor, ama karakterimin aynı zamanda sağa sola rotate olurken bir de X eksenin de rotate olmasını istiyorum yani 15 derece kadar Roll'lamasını ama Timeline node ile birtürlü eş zamanlı çalıştıramadım. Her seferinde ilk olarak Timeline oynatıyor ve karakter sağa sola ne kadar döndüğünü timeline bitince otomatik olarak update ediyor.Yani Controller Yaw input ve Timeline'ım relatif olarak çalışmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Node Düzeni:
3OnrW4.png

Karakterimin Davranış Videosu: 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
Samiko' Alıntı:
Merhaba Arkadaşlar,

Projem'de ana karakterim input action ile rotate oluyor, ama karakterimin aynı zamanda sağa sola rotate olurken bir de X eksenin de rotate olmasını istiyorum yani 15 derece kadar Roll'lamasını ama Timeline node ile birtürlü eş zamanlı çalıştıramadım. Her seferinde ilk olarak Timeline oynatıyor ve karakter sağa sola ne kadar döndüğünü timeline bitince otomatik olarak update ediyor.Yani Controller Yaw input ve Timeline'ım relatif olarak çalışmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Node Düzeni:
3OnrW4.png

Karakterimin Davranış Videosu: 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

axis eventine delay koymayı denermisin
 
Tuqayqokce09' Alıntı:
Samiko' Alıntı:
Merhaba Arkadaşlar,

Projem'de ana karakterim input action ile rotate oluyor, ama karakterimin aynı zamanda sağa sola rotate olurken bir de X eksenin de rotate olmasını istiyorum yani 15 derece kadar Roll'lamasını ama Timeline node ile birtürlü eş zamanlı çalıştıramadım. Her seferinde ilk olarak Timeline oynatıyor ve karakter sağa sola ne kadar döndüğünü timeline bitince otomatik olarak update ediyor.Yani Controller Yaw input ve Timeline'ım relatif olarak çalışmıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Node Düzeni:
3OnrW4.png

Karakterimin Davranış Videosu: 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

axis eventine delay koymayı denermisin

Denedim sonuç biraz daha iyi oldu ama yine de animasyon tamamlanınca orjinal rotationuna geri dönüyor video'da görüldüğü gibi.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
Samiko' Alıntı:
Tuqayqokce09' Alıntı:
axis eventine delay koymayı denermisin

Denedim sonuç biraz daha iyi oldu ama yine de animasyon tamamlanınca orjinal rotationuna geri dönüyor video'da görüldüğü gibi.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

dostum bu axis event event tick gibi her framede çalışıyor yani mesela senin axis eventinde a ve d var sağ ve sol için a ya basınca 1 yapıyor d ye basınca -1  tuştan elini çekince değer tekrar 0 oluyor o yüzden gemi tekrar aynı konuma geliyor yani axis event dışında başka bi çözüm bulman lazım ve rotationu set yerine addactorworlrotation notunu kullan.
 
Tuqayqokce09' Alıntı:
Samiko' Alıntı:
Denedim sonuç biraz daha iyi oldu ama yine de animasyon tamamlanınca orjinal rotationuna geri dönüyor video'da görüldüğü gibi.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

dostum bu axis event event tick gibi her framede çalışıyor yani mesela senin axis eventinde a ve d var sağ ve sol için a ya basınca 1 yapıyor d ye basınca -1  tuştan elini çekince değer tekrar 0 oluyor o yüzden gemi tekrar aynı konuma geliyor yani axis event dışında başka bi çözüm bulman lazım ve rotationu set yerine addactorworlrotation notunu kullan.

Teşekkürler bilgi için , evet sonradan öğrendim event tick gibi çalıştığını , animasyonu blurprint ile kolayca hallediyim demiştim ama BlendSpace bu iş için çok daha mantıklı bir tercih olacak gibi.