Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Basma kuvvetine göre zıplama yapmak istiyorum
#1
Merhaba herkese. Zıplama tuşuna basınca 1000 birim (max-sabit) yukarı zıplıyor. Ben istiyorum ki böyle hafif basarsam 300-400 birim çıksın. Yani basma kuvvetim ile doğru orantılı olsun. Hangi fonksiyonları kullanmalıyım yada nasıl bir fonksiyon yazmalıyım blueprint kullanarak?
Ara
Cevapla
#2
(12-10-2020, Saat: 11:14)emin2045 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba herkese. Zıplama tuşuna basınca 1000 birim (max-sabit) yukarı zıplıyor. Ben istiyorum ki böyle hafif basarsam 300-400 birim çıksın. Yani basma kuvvetim ile doğru orantılı olsun. Hangi fonksiyonları kullanmalıyım yada nasıl bir fonksiyon yazmalıyım blueprint kullanarak?

Merhabalar.Bahsettigin key normal klavye tuşu mu. Eğer değilse ne kadar kuvvetli basıldığını value ile alıyorsun zaten. Yani eğer ps4 kolu falansa.
Ama normal klavye tuşu ise bunun bir value su yok. Presssed ve released event leri var. Mesela IsCharging diye bir bool yaparsın. Pressed  de true released de false yaparsın.sonra tick 'te  eğer IsCharging true ise playercontroller ın getinputkeydowntime diye hatırlıyorum kullanarak chargepower float değişkenini set edersin. Sonra buna göre zıplama gücünü verirsin.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Dinamik Matinee yapmak ? uzunyolcu 0 672 02-02-2017, Saat: 22:04
Son Yorum: uzunyolcu

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.