Merhabalar

Geçen sene üzerinde çalıştığım ve forumda da yazdığım Castle Conqueror mobil oyunumu çok önceden iptal ettim. Nedeni ise mobil platforma performans ayarı yapmanın zor olmasıydı. Ancak yeni bir aksiyon - macera projesine başladım.

Oyunun hikayesini özetlersem: 3 Krallığın birbiriyle savaştığı bir diyarda A krallığı diyarın tamamını kontrol etmek için kara büyüye başvurur ve evrene başka diyarlardan güçler çağırır. Bu güçler A krallığının bizim karakterimizin prensi olduğu krallığa ani bir saldırı gerçekleştirir ve kral ölür, ve bizim karakterimiz prens kaçmak zorunda kalır. Karakterimiz ve belli bir kesim halkı diğer krallığa sığınır. Prensimizin macerası burada başlar. Oyundaki A krallığı ve onun diyara getirdiği diğer yaratıklarla savaşır ve krallığını yeniden oluşturmaya çalışacaktır. 

Oyunda sadece gezip düşman öldürmek dışında kendi köyümüzü kurma imkanı olacak. Kurduğumuz bu köyü geliştirip asker yetiştirebileceğiz. Yetiştirdiğimiz askerlerle hem köyü gelen saldırılara karşı savunacağız hemde başka yerlere saldırabileceğiz. 

http://playbecomeking.com/ adresinden oyun hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Aşağıdaki videoda şu ana kadar geldiğim aşamayı görebilirsiniz.

[align=center]
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.


Sehir1logo.jpg


sehir4logo.jpg
 
Emekleriniz için tebrik ederim, bence proje oldukça güzel olmuş. Bu şekilde low poly oyunlar bana her daim çok tatlı gelmiştir. Başarılar dilerim.
 
Yorumlarınız icin teşekkürler, elimden geldiğince projemi geliştirmeye devam edeceğim ve sürekli bu başlığı güncel tutacağım.
 
İnanılmaz başarılı duruyor. Görselliğin harika durmasını geçtim mekanikler de bir miktar geliştirme ile çok güzel olabilir gibi duruyor. Başarılar dilerim!
 
Çok güzel olmuş. 
Mekaniklerin biraz yavaş kalması dışında sanırım şu anda gözüme çarpan eksik hiç bir yönü yok bence.
Low poly seçiminde beni ekstradan kazandı, başarılarının devamını dilerim, takipteyim.  :)
 
xWiggle' Alıntı:
Çok güzel olmuş. 
Mekaniklerin biraz yavaş kalması dışında sanırım şu anda gözüme çarpan eksik hiç bir yönü yok bence.
Low poly seçiminde beni ekstradan kazandı, başarılarının devamını dilerim, takipteyim.  :)

Bence o da eksi yön sayılmaz. Çünkü sanırım arkadaşın hayali de low poly SoulsBorne vari bir oyun yapmakmış. Dizayna kadar herşey bana Dark Souls'u hatırlattı çünkü. (biliyorum oyun rengarenk ama mekanikler direkt soulsborne tarzında) Ve bu durum da beni ayrı mutlu etti.
 
Herkese tekrardan selamlar, ilk günlüğü yayınlamamın üstünden neredeyse 1 ay geçmiş. Bu süre zarfı içinde oyunumu geliştirmeye devam ettim. Yarın 2. günlüğü hem burada hemde oyunun web sitesinde yayınlayacağım. Şu an sizlere oyunumun güncel resimlerini paylaşıyorum.

giphy.gif

sehirkampicilogo.jpg


sehir4logo.jpg


sehir3logo.jpg


sehir2logo.jpg


Sehir1logo.jpg


Odunculogo.jpg


konusanlarlogo.jpg


Kampsehironulogo.jpg


Kamplogo.jpg
 
baskiki' Alıntı:
Herkese tekrardan selamlar, ilk günlüğü yayınlamamın üstünden neredeyse 1 ay geçmiş. Bu süre zarfı içinde oyunumu geliştirmeye devam ettim. Yarın 2. günlüğü hem burada hemde oyunun web sitesinde yayınlayacağım. Şu an sizlere oyunumun güncel resimlerini paylaşıyorum.

giphy.gif

sehirkampicilogo.jpg


sehir4logo.jpg


sehir3logo.jpg


sehir2logo.jpg


Sehir1logo.jpg


Odunculogo.jpg


konusanlarlogo.jpg


Kampsehironulogo.jpg


Kamplogo.jpg
Hala çok başarılı duruyor  :) . Tek takıldığım şey sağ alttaki yazı oyunun logosu olacaksa bence biraz daha akılda kalıcı hale getirilmeli.
 
theysfkaan' Alıntı:
Hala çok başarılı duruyor  :) . Tek takıldığım şey sağ alttaki yazı oyunun logosu olacaksa bence biraz daha akılda kalıcı hale getirilmeli.

Yorumun için teşekkürler. Logoyu değiştireceğim sadece fotoğraflarda oyunun ismi belli olsun istedim.

Ozzy' Alıntı:
Gerçekten başarılı duruyor ve güncellemeleri beklemedeyim. Dilerseniz websitenizi burada paylaşabilirsiniz.

Yorumun için teşekkürler, blog yetiştiremedim umarım bu akşam paylaşabilirim.
 
Raound kelimesini zaten söylemişsiniz fakat sanırsam UMG olarak geliyor, anchors ve boyutu tam oturmamış en sağdan ufak bir açıklık var oyun gözüküyor. Yapay zeka bence daha da gelişmeli veya ilk ısınma turları diye mi böyle bilemiyorum. Parries, Parry Counter vb. sistemler eklenebilir karaktere ve yapay zekaya hem zorlayıcı hemde daha dinamik olabilir. Böylelikle kalkanı oyuna dahil etmiş olursunuz ve tutma yerlerinden kalkan biraz havada kalıyor. Bunlar oldukça basit gördüğüm hatalar. Oldukça başarılı grafikler ve dinamik bir köy havası var. Combat sisteminin üzerine düşerseniz çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Çok beğendim tebrik ederim.
 
Ozzy' Alıntı:
Raound kelimesini zaten söylemişsiniz fakat sanırsam UMG olarak geliyor fakat anchors ve boyutu tam oturmamış en sağdan ufak bir açıklık var oyun gözüküyor. Yapay zeka bence daha da gelişmeli veya ilk ısınma turları diye mi böyle bilemiyorum. Parries, Parry Counter vb. sistemler eklenebilir karaktere ve yapay zekaya hem zorlayıcı hemde daha dinamik olabilir. Böylelikle kalkanı oyuna dahil etmiş olursunuz ve tutma yerlerinden kalkan biraz havada kalıyor. Bunlar oldukça basit gördüğüm hatalar. Oldukça başarılı grafikler ve dinamik bir köy havası var. Combat sisteminin üzerine düşerseniz çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Çok beğendim tebrik ederim.

Aslında parry sistemi, bloklama ve düşmanın saldırıyı bloklama hamlesi var. Başlangıç karakterlerinde bu şansı düşük yaptım. Ancak benim düşündüğüm tek rakiple dövüşmek kolay çok rakiple dövüşmenin zor olması gibi bir mantığın olması. Oyunda çok belli olmuyor ama dövüşürken sonlara doğru stamina'm bitiyor. Bu yüzden saldırı yapamıyorum kaçmak zorunda kalıyorum. Bunun gibi dövüşlerde sürekli dodge ve rastgele saldırılar yapanları zorlayacağım, mantıklı dövüşe yönlendireceğim. Boss dövüşleri ve nadir düşmanlarda saldırıyı karşılama olayını daha da geliştirmeyi düşünüyorum.

Dediğin hataları fark ettim düzelteceğim. Yorumun için teşekkürler

Bir dahaki güncelleştirme de oynanabilir bir demo yapmayı planlıyorum. Bu şekilde sizlere dağıtarak fikirlerinizide öğrenmiş olacağım.