Konuyu Oyla:
Become A King - PC Aksiyon - Macera oyunu *Blog 2
|
12-08-2018, Saat: 12:47
Baktım şimdi bende. Bayağı iyi para ediyor gerçekten, dolar yörüngeyi terk etmeseydi düşünülürdü.
Herkese tekrardan selamlar, ilk günlüğü yayınlamamın üstünden neredeyse 1 ay geçmiş. Bu süre zarfı içinde oyunumu geliştirmeye devam ettim. Yarın 2. günlüğü hem burada hemde oyunun web sitesinde yayınlayacağım. Şu an sizlere oyunumun güncel resimlerini paylaşıyorum.
15-09-2018, Saat: 10:59
(14-09-2018, Saat: 20:47)baskiki Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Herkese tekrardan selamlar, ilk günlüğü yayınlamamın üstünden neredeyse 1 ay geçmiş. Bu süre zarfı içinde oyunumu geliştirmeye devam ettim. Yarın 2. günlüğü hem burada hemde oyunun web sitesinde yayınlayacağım. Şu an sizlere oyunumun güncel resimlerini paylaşıyorum.Hala çok başarılı duruyor . Tek takıldığım şey sağ alttaki yazı oyunun logosu olacaksa bence biraz daha akılda kalıcı hale getirilmeli.
Yarının korkusuyla bugünü nasıl yaşarsın?
15-09-2018, Saat: 12:33
Gerçekten başarılı duruyor ve güncellemeleri beklemedeyim. Dilerseniz websitenizi burada paylaşabilirsiniz.
16-09-2018, Saat: 00:50
(15-09-2018, Saat: 10:59)theysfkaan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hala çok başarılı duruyor . Tek takıldığım şey sağ alttaki yazı oyunun logosu olacaksa bence biraz daha akılda kalıcı hale getirilmeli. Yorumun için teşekkürler. Logoyu değiştireceğim sadece fotoğraflarda oyunun ismi belli olsun istedim. (15-09-2018, Saat: 12:33)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gerçekten başarılı duruyor ve güncellemeleri beklemedeyim. Dilerseniz websitenizi burada paylaşabilirsiniz. Yorumun için teşekkürler, blog yetiştiremedim umarım bu akşam paylaşabilirim.
Yeni videoyu yayınladım
http://playbecomeking.com/gelistirme-gun...ir-hayati/ Raound kelimesini render aldıktan sonra dikkat etmişim, baştan çekmek istemedim
Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum.
Raound kelimesini zaten söylemişsiniz fakat sanırsam UMG olarak geliyor, anchors ve boyutu tam oturmamış en sağdan ufak bir açıklık var oyun gözüküyor. Yapay zeka bence daha da gelişmeli veya ilk ısınma turları diye mi böyle bilemiyorum. Parries, Parry Counter vb. sistemler eklenebilir karaktere ve yapay zekaya hem zorlayıcı hemde daha dinamik olabilir. Böylelikle kalkanı oyuna dahil etmiş olursunuz ve tutma yerlerinden kalkan biraz havada kalıyor. Bunlar oldukça basit gördüğüm hatalar. Oldukça başarılı grafikler ve dinamik bir köy havası var. Combat sisteminin üzerine düşerseniz çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Çok beğendim tebrik ederim.
17-09-2018, Saat: 15:36
(17-09-2018, Saat: 14:55)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Raound kelimesini zaten söylemişsiniz fakat sanırsam UMG olarak geliyor fakat anchors ve boyutu tam oturmamış en sağdan ufak bir açıklık var oyun gözüküyor. Yapay zeka bence daha da gelişmeli veya ilk ısınma turları diye mi böyle bilemiyorum. Parries, Parry Counter vb. sistemler eklenebilir karaktere ve yapay zekaya hem zorlayıcı hemde daha dinamik olabilir. Böylelikle kalkanı oyuna dahil etmiş olursunuz ve tutma yerlerinden kalkan biraz havada kalıyor. Bunlar oldukça basit gördüğüm hatalar. Oldukça başarılı grafikler ve dinamik bir köy havası var. Combat sisteminin üzerine düşerseniz çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Çok beğendim tebrik ederim. Aslında parry sistemi, bloklama ve düşmanın saldırıyı bloklama hamlesi var. Başlangıç karakterlerinde bu şansı düşük yaptım. Ancak benim düşündüğüm tek rakiple dövüşmek kolay çok rakiple dövüşmenin zor olması gibi bir mantığın olması. Oyunda çok belli olmuyor ama dövüşürken sonlara doğru stamina'm bitiyor. Bu yüzden saldırı yapamıyorum kaçmak zorunda kalıyorum. Bunun gibi dövüşlerde sürekli dodge ve rastgele saldırılar yapanları zorlayacağım, mantıklı dövüşe yönlendireceğim. Boss dövüşleri ve nadir düşmanlarda saldırıyı karşılama olayını daha da geliştirmeyi düşünüyorum. Dediğin hataları fark ettim düzelteceğim. Yorumun için teşekkürler Bir dahaki güncelleştirme de oynanabilir bir demo yapmayı planlıyorum. Bu şekilde sizlere dağıtarak fikirlerinizide öğrenmiş olacağım. |
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi