Arkadaşlar şimdi bir kapı düşünün içinden geçiyorsunuz ne yaptıysam yapayım düzeltemedim hala içinden geçiyorum.
Kapının a yüzünü ve b yüzünü düşünün a yüzünden geçiyorum b den çıkıyorum. Ben karakter anahtar almadan geçmesin istiyorum blocking volume koydum kapıya a yüzünün önüne yani.Anahatrı alınca blocking volume destroy actor ile siliniyor. a dan geçebiliyorum bu sayede ve kapıda zaten anahtar aldıgım için açılmış oluyor b den çıkıyorum kapı geri kapanıyor ve ben tekrar arkaya blocking volume koymak istiyorum fakat çıktıktan sonra b yüzünün önünde blocking oluşması için ne yapmalıyım ? Oluşturmazsam a ya koydugum volumeyi geçerken silmem gerektiği için b den geçerken kapının içinden geçiyorum :D kafanız karıştı anladım ama şöyle söyliyim.

Oyun içerisinde blueprint içerisinde yani blocking volumenin collision değerini nasıl değiştirirm ? örneğin f ye basıcam içinden geçer olcak e ye basıcam tekrardan blocklayacak ?


Edit:Çözdüm çözümü gösteriyorum.

orada press Z yazan yeri siz istediğiniz gibi yapabilirsiniz. Hangi işlemden sonra olmasını istiyorsanız yada trigger boxa gelince vs..