Selam arkadaşlar.3d Model yapıyorum,oyun modelleri yapmak istiyorum, ancak bilmem gereken bir kaç şey var.
Öncelikle başlıkta olduğu gibi bir basit eşya-mesela bisiklet- kaç uvmap-materyal olmalı en fazla?UV adacıklarını üst üste getirmeden sığdırsam da bu sefer adacıklar çok küçük oluyor ve kaplama kalitesi düşüyor.Modelin yakından bakıldığı ve 5-10k poligon olduğunu varsayıyorum.
İkinci sorum ;oyun motoru açısından adalar üst üste gelmesi light map de yada farklı bir sorun çıkarır mı?Yani overlap -nonoverlap farkı nedir?
Üçüncü sorum ;texture çözünürlüğü 1024x1024 örneğin.Kaplamayı photoshopta editlerken "dpi" kaç ayarlamalıyım?
Oyun modeli tasarlarken bana, bu modeli kullanacak yada modelleri kullanan kişiler olarak ne tavsiye edersiniz?Nelere dikkat etmeliyim?-şöyle yap-böyle yap gibi -Tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Teşekkür ederim.
Öncelikle başlıkta olduğu gibi bir basit eşya-mesela bisiklet- kaç uvmap-materyal olmalı en fazla?UV adacıklarını üst üste getirmeden sığdırsam da bu sefer adacıklar çok küçük oluyor ve kaplama kalitesi düşüyor.Modelin yakından bakıldığı ve 5-10k poligon olduğunu varsayıyorum.
İkinci sorum ;oyun motoru açısından adalar üst üste gelmesi light map de yada farklı bir sorun çıkarır mı?Yani overlap -nonoverlap farkı nedir?
Üçüncü sorum ;texture çözünürlüğü 1024x1024 örneğin.Kaplamayı photoshopta editlerken "dpi" kaç ayarlamalıyım?
Oyun modeli tasarlarken bana, bu modeli kullanacak yada modelleri kullanan kişiler olarak ne tavsiye edersiniz?Nelere dikkat etmeliyim?-şöyle yap-böyle yap gibi -Tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Teşekkür ederim.