Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blender Sorunu
#1

Selam arkadaşlar. Blenderde böyle bir sorunla karşılaştım. Obj export yapıb Unreal Engine import etdim. Unrealda objeye baktığım tarafdan objenin içini gösteriyor. Mesela evin karşısından bakıyorum karşıdaki duvar yokmuş gibi evin içini gösteriyor. Ama evin içinden dışarıya baktığımda bu durum olmuyor. Nerede hata yapdım? Yardım ederseniz sevinirim  Smile
Ara
Cevapla
#2
İçi gözüken hangi material onu tespit et. Unreal Engine içerisinde bu material'i aç ve ayarlarından Two Sided'ı etkinleştir. Sorun %99 çözülür  Smile
PROJECT BOREALIS
Programming Team - Co-Lead Developer
Cevapla
#3
(01-07-2016, Saat: 23:06)dyanikoglu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  İçi gözüken hangi material onu tespit et. Unreal Engine içerisinde bu material'i aç ve ayarlarından Two Sided'ı etkinleştir. Sorun %99 çözülür  Smile

Bu geçici çözüm olur yalnız. Ayrıca Two Sided materyal kullanmanın performans yönünden dezavantajları var ve her ne kadar materyal her iki yüzeyde normal görünse de gölgeler yanlış hesaplanır(level içindeki obje için de Cast Shadows as Two Sided seçeneği aktif olmalı düzeltmek için) Problem modelin yüzeylerinin ters dönmüş olmasından kaynaklanıyor. 3ds Max de face moda geçip seçilen yüzeyleri "flip" yaptırmanız ve/veya Reset XForm uygulamanız gerekir. Blender için de bu terimlerin karşılığını bulup sorunu halledebilirsiniz.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#4
(02-07-2016, Saat: 00:22)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(01-07-2016, Saat: 23:06)dyanikoglu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  İçi gözüken hangi material onu tespit et. Unreal Engine içerisinde bu material'i aç ve ayarlarından Two Sided'ı etkinleştir. Sorun %99 çözülür  Smile

Bu geçici çözüm olur yalnız. Ayrıca Two Sided materyal kullanmanın performans yönünden dezavantajları var ve her ne kadar materyal her iki yüzeyde normal görünse de gölgeler yanlış hesaplanır(level içindeki obje için de Cast Shadows as Two Sided seçeneği aktif olmalı düzeltmek için) Problem modelin yüzeylerinin ters dönmüş olmasından kaynaklanıyor. 3ds Max de face moda geçip seçilen yüzeyleri "flip" yaptırmanız ve/veya Reset XForm uygulamanız gerekir. Blender için de bu terimlerin karşılığını bulup sorunu halledebilirsiniz.

FBX olarak blenderden Export edib Unreale import etdim. Sorun düzeldi.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation [ACEMİ SORUSU] Duvarıma şeffaf pencere ekleyememe sorunu thecrack 1 357 16-12-2018, Saat: 11:08
Son Yorum: MR Studio
  Çimen Sorunu Keremay77 1 412 25-10-2018, Saat: 16:32
Son Yorum: Jacky
  İmport Sorunu Yaşıyorum guvengunes 2 557 27-09-2018, Saat: 16:14
Son Yorum: guvengunes
  Texture Sorunu Keremay77 1 331 06-09-2018, Saat: 18:01
Son Yorum: ahtek07
  Material yüklenmeme sorunu acemiunrealci 2 411 01-08-2018, Saat: 02:00
Son Yorum: acemiunrealci
  [ACEMİ SORUSU] importlanan obje sorunu kamali711 8 814 26-06-2018, Saat: 11:37
Son Yorum: nurisural
Photo fbx Dosyası Aktarma Sorunu Turkmen48 2 546 24-01-2018, Saat: 00:21
Son Yorum: KiLLeDTeaM
  Blender la mekan yapıp unreal enigne 4 e geçirmek? Sunrise 2 663 06-01-2018, Saat: 19:04
Son Yorum: Sunrise
  import ederken birden fazla parça sorunu LetsGoPop 2 477 21-11-2017, Saat: 17:14
Son Yorum: LetsGoPop
Photo Kaplama kalitesi sorunu. chn 2 526 15-11-2017, Saat: 02:37
Son Yorum: chn

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.