Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blenderdan Unreale import sorunu (%75'te takılma)
#11
(01-03-2016, Saat: 22:30)MuhammedOzbay Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Object Data-> normals-> double Sided 

Yaptım ama hala aynı sorun var.
Üzerine atanmış materyal(ler)i Content Explorer içerisinden açın. Bu materyal Instance ise Material Property Overrides bölümünde; Master ise doğrudan materyal editörde Double Sided'ı aktifleştirip true değerine getirin (toplam 2 tik kutusu işaretlenmeli). Bu işlem sanırım Mesh üzerinden de yapılabilir.

Phrexian'ın dediği gibi geçici çözüm olarak kullanın özellikle de böylesi büyük bir Mesh için performans açısından pek iyi olmasa gerek.

(01-03-2016, Saat: 23:08)ClimbDown Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bu normal birşey zaten?

Landscapelerin altı bu şekilde olur,ayrıca siz direk statich mesh atmışsınız.
Normal değil, üst taraf.
Cevapla
#12
(01-03-2016, Saat: 23:14)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(01-03-2016, Saat: 22:30)MuhammedOzbay Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Object Data-> normals-> double Sided 

Yaptım ama hala aynı sorun var.
Üzerine atanmış materyal(ler)i Content Explorer içerisinden açın. Bu materyal Instance ise Material Property Overrides bölümünde; Master ise doğrudan materyal editörde Double Sided'ı aktifleştirip true değerine getirin (toplam 2 tik kutusu işaretlenmeli). Bu işlem sanırım Mesh üzerinden de yapılabilir.

Phrexian'ın dediği gibi geçici çözüm olarak kullanın özellikle de böylesi büyük bir Mesh için performans açısından pek iyi olmasa gerek.

(01-03-2016, Saat: 23:08)ClimbDown Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bu normal birşey zaten?

Landscapelerin altı bu şekilde olur,ayrıca siz direk statich mesh atmışsınız.
Normal değil, üst taraf.
Resimlerde alt taraf olarak gözüküyor sanki  Huh
Ara
Cevapla
#13
Oyun trailerı ya da sadece animasyon dışında kullanacaksanız hiç vakit kaybetmeyin bence, performans açısından ilerde başınızı ağrıtacak çünkü. Landscape dökümanlarına ve videolara bakarak motorun kendi arazi sistemini kullanmanızı tavsiye ederim.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#14
Teşekkürler Yardımlarınız için.

cahitburak dediğin gibi materiyal ayarlayınca düzeldi. Eğitim videosundaki ayarladığım texture gelmedi ama onu taşımanın bir yolunu bulurum o texture ile tam olur. Bunun daha iyi bir yöntemi var ise ve ya tavsiyeniz güzel olur. Çünkü daha çok model yaparım blender ile çok güzel dersler var. 

ClimbDown evet alt kısmı görünür üst kısmı sorunlu idi.

Bu arada texture taşımak için bildiğiniz yöntem var mıydı? Ben bir yandan araştırıyorum.

Umarım başarılı şekilde map hazırlayıp oyun kısmına geçerim Smile.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ACEMİ SORUSU] fbx texture sorunu spartakus 2 354 15-03-2023, Saat: 14:16
Son Yorum: spartakus
  Navigation Sorunu mrtcnaslnts 2 317 29-01-2023, Saat: 00:55
Son Yorum: leonscottkfm
Video Landscape titreme sorunu Emirhan Altaş 0 446 22-07-2022, Saat: 19:35
Son Yorum: Emirhan Altaş
  Map Boyama sorunu mrtcnaslnts 2 489 24-06-2022, Saat: 23:15
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Metahuman karakter kalıplarını blendera atma sorunu swordar 0 510 08-11-2021, Saat: 12:06
Son Yorum: swordar
  Landscape Boyma Sorunu mrtcnaslnts 4 1,166 04-02-2021, Saat: 13:02
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Ağaç sorunu Emirhan Altaş 4 1,401 06-05-2020, Saat: 21:19
Son Yorum: Emirhan Altaş
  Gölge sorunu Emirhan Altaş 5 1,778 04-05-2020, Saat: 22:29
Son Yorum: nonlinear
  Adobe fuse'a clothing import etmek ceri 7 2,073 23-04-2020, Saat: 16:49
Son Yorum: muhammedsgrl
Sad İmport edilen objenin texture ayarlarının bozulması Acil Yardım fthdndr 3 1,450 11-04-2020, Saat: 12:40
Son Yorum: fthdndr

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.