Duyurular
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blueprint Ekranında Objelerin Merkez Noktasının sabitlenmesi ?
#1
Merhaba arkadaşlar, Blueprint Ekranında (aşağıda resimde olduğu gibi) Objelerin Merkez Noktası farklı yerlerde oluyor, buda kontrolü zorlaştırıyor..

Modelleri Blueprint ekranına atmadan unreal içerisinde sürekli pivot merkezde olacak şekilde ayarlama yapabiliyormuyuz ?

Teşekkürler.

o0qXER.jpg
Cevapla
#2
Şu an işyerindeyim kontrol edemiyorum ama hatırladığım kadarıyla ALT+ORTAMOUSE BUTTON pivot'u kontrol ediyordu.

Aslında en sağlam çözüm bence 3d programlardan export ederken pivot point'i GEOMETRY TO ORIGIN yapıp export etmek. 

Blender'da bunu Transform - Geometry to Origin ile kolaylıkla yapabilirsiniz.

İyi çalışmalar,
Ara
Cevapla
#3
(11-01-2017, Saat: 11:26)nurisural Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Şu an işyerindeyim kontrol edemiyorum ama hatırladığım kadarıyla ALT+ORTAMOUSE BUTTON pivot'u kontrol ediyordu.

Aslında en sağlam çözüm bence 3d programlardan export ederken pivot point'i GEOMETRY TO ORIGIN yapıp export etmek. 

Blender'da bunu Transform - Geometry to Origin ile kolaylıkla yapabilirsiniz.

İyi çalışmalar,

Teşekkürler, sanırım objeyi import etmeden önce programlarda origine almakta fayda var yoksa sıkıntılı..
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Giriş Ekranında Kalıyor zedder2121 3 104 18-04-2017, Saat: 23:36
Son Yorum: GameCreator
  Build işleminden sonra BP objelerin işlem yapmaması usen 4 183 17-01-2017, Saat: 09:39
Son Yorum: usen
  Giriş ekranında kalıyor !!! Bmp02 Production 2 400 16-04-2016, Saat: 16:46
Son Yorum: Jacky
  C++ mı Blueprint mi? dvl 2 443 07-03-2016, Saat: 10:39
Son Yorum: cahitburak
  blueprint hakkında Dilaver 5 376 24-02-2016, Saat: 02:47
Son Yorum: Dilaver
  blueprint mi c++ mı? dvl 1 338 08-02-2016, Saat: 12:37
Son Yorum: violefast12
  Level Blueprint'ten Widget Blueprint'e veri aktarma nurisural 12 867 28-09-2015, Saat: 22:56
Son Yorum: nurisural
  Widget Blueprint Animasyon Saniyesi mibura 3 411 31-08-2015, Saat: 18:36
Son Yorum: ClimbDown
  Blueprint vs C++ hydrojan 2 842 31-07-2015, Saat: 15:49
Son Yorum: hydrojan

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

Bu web site sadece fan ve destek için açılmıştır. Epic Games ile bir ilgisi bulunmamaktadır. This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.
You can contact with us using admin@unrealengineturkiye.com mail address.