Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blueprint projesini C++ yapmak.
#1
Arkadaşlar benim bir blueprint projem var ve hiç bir veri kaybı olmadan c++ olmasını istiyorum. Bunu nasıl yaparım?
Ara
Cevapla
#2
Merhabalar "File sekmesine tıklayın -> New C++ Class" seçin. Daha sonrasında tekrardan File -> Generate Visual Studio Project dedikten sonra kullanabilirsiniz.
Ara
Cevapla
#3
(01-12-2018, Saat: 01:41)GGgamer Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşlar benim bir blueprint projem var ve hiç bir veri kaybı olmadan c++ olmasını istiyorum. Bunu nasıl yaparım?

Merhaba, bunu yapmak için önceden Microsoft Visual Studio ve gerekli bileşenleri yüklemeniz gerekiyor.

Visual Studio ve Unreal için C++ bileşenlerini yükledikten sonra, 

Üst menüden File -> New C++ Class

UE4-Editor-2018-12-01-17-07-55.png

Sınıf olarak None seçin. Next tuşuna basın. Gelen menüden Create Class diyin.

UE4-Editor-2018-12-01-17-10-11.png

Daha sonradan otomatik olarak kaynak dosyaları oluşacak. Content klasörü içerisnde .sln uzantılı visual studio dosya uzantısı da yaratılacaktır.
- Ali Kubur, İletişim: alikubur35@gmail.com
Cevapla
#4
(01-12-2018, Saat: 17:12)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(01-12-2018, Saat: 01:41)GGgamer Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşlar benim bir blueprint projem var ve hiç bir veri kaybı olmadan c++ olmasını istiyorum. Bunu nasıl yaparım?

Merhaba, bunu yapmak için önceden Microsoft Visual Studio ve gerekli bileşenleri yüklemeniz gerekiyor.

Visual Studio ve Unreal için C++ bileşenlerini yükledikten sonra, 

Üst menüden File -> New C++ Class

UE4-Editor-2018-12-01-17-07-55.png

Sınıf olarak None seçin. Next tuşuna basın. Gelen menüden Create Class diyin.

UE4-Editor-2018-12-01-17-10-11.png

Daha sonradan otomatik olarak kaynak dosyaları oluşacak. Content klasörü içerisnde .sln uzantılı visual studio dosya uzantısı da yaratılacaktır.
Bundan sonra proje direk c++ mı oluyor?
Ara
Cevapla
#5
Evet direkt C++ oluyor.
- Ali Kubur, İletişim: alikubur35@gmail.com
Cevapla
#6
Bunu yapınca BP kodlarınız otomatik olarak C++'a dönüşmüyor yalnız. Yanlış anlaşılma olmasın diye açıklık getireyim dedim ne olur ne olmaz. ;P
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#7
(01-12-2018, Saat: 17:27)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Evet direkt C++ oluyor.
Nn9vyX.png
Bu hatayı aldım.
Ara
Cevapla
#8
Plugin kullanıyor musunuz? Eğer kullanıyorsanız .sln uzantısından projenin Visual Studio girin Development Editor Win64 seçin ve manuel olarak build edin.
Ara
Cevapla
#9
(01-12-2018, Saat: 18:35)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Plugin kullanıyor musunuz? Eğer kullanıyorsanız .sln uzantısından projenin Visual Studio girin Development Editor Win64 seçin ve manuel olarak build edin.

.sln uzantısı yokki

162zkY.png
Ara
Cevapla
#10
Projenin bulunduğu yolun görselini atar mısınız?
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  blueprint assetleri c++ projelerimde kullanabilirmiyim ? therealds9 1 42 06-03-2024, Saat: 17:16
Son Yorum: emin2045
  FPS oyunu yapmak kamali711 1 1,341 16-07-2018, Saat: 14:03
Son Yorum: ahtek07
  UE4 İndirdiğim Github projesini exe yapamıyorum utku_gurler 3 1,864 09-02-2016, Saat: 21:17
Son Yorum: cahitburak

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.