ahtek07

Yeni üye
4 Nis 2018
272
44
0
22
(55) Samsun
ahmettekin.bitrix24.site
hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    :huh:
 
Koşullu çalıştırmak istediğin kodları event tick e koyman mantıklı değil. Onun yerine fonksiyonları veya custom event kullan. Soruyu bilirse fonksiyonu veya custom eventi çağırırsın tek sefer çalışır.
 
ahtek07' Alıntı:
hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    :huh:

event tick set mermi ye +10 ekledikten sonra tru dan gelen doğru varabil ' ini  false yaparsan her saniye 10 mermi eklemez . Fonkisyon 1 kere çalışır. Doğru soru bildiğin zaman truya geçer. Event tick komutundan true yolundan geçerek tekrar +10 mermi ekler
 
ahtek07' Alıntı:
hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    :huh:

Event Tick değişen her bir grafik çerçevesi arasında hesaplanan süredeki çağrılan bir eventtir. Bunun yerine ateş edildiği anda veya doğru bilindiği anda başka bir eventi çağıracak olan Custom Event oluşturabilirsiniz. Bunun gibi şeyler için mümkün oldukça Event Tick yerine şunu düşünün, hangi olay olduğunda ben şu fonksiyonu çağırmalıyım? Bunun dışında, Event Dispatcher ile olayları Call ve Bind ederek başka olaylarla tetikleyebilrisiniz.

En saçma yol olarak, bir boolean değişkenini her bir tik başına öncelikle false olarak ayarlayıp

Bu değişkeni önce true, daha sonra tekrardan false yapıp işlemin başında kontrol ederek bir sinyal verebilirsiniz Event Tick içerisinde.
 
baskiki' Alıntı:
Koşullu çalıştırmak istediğin kodları event tick e koyman mantıklı değil. Onun yerine fonksiyonları veya custom event kullan. Soruyu bilirse fonksiyonu veya custom eventi çağırırsın tek sefer çalışır.

kesinlikle cok haklısın ama buraya kadar gelmişken farklı ve çok bilmediğim bir metoda geçsem neolur fln kestiremiyorum ama en yakın zaman da custom event konusuna kendi capımda değineceğim çünki gercekten önemli bir konu cevap verdiğin için teşekkür ederim :D


Khubur' Alıntı:
ahtek07' Alıntı:
hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    :huh:

Event Tick değişen her bir grafik çerçevesi arasında hesaplanan süredeki çağrılan bir eventtir. Bunun yerine ateş edildiği anda veya doğru bilindiği anda başka bir eventi çağıracak olan Custom Event oluşturabilirsiniz. Bunun gibi şeyler için mümkün oldukça Event Tick yerine şunu düşünün, hangi olay olduğunda ben şu fonksiyonu çağırmalıyım? Bunun dışında, Event Dispatcher ile olayları Call ve Bind ederek başka olaylarla tetikleyebilrisiniz.

En saçma yol olarak, bir boolean değişkenini her bir tik başına öncelikle false olarak ayarlayıp

Bu değişkeni önce true, daha sonra tekrardan false yapıp işlemin başında kontrol ederek bir sinyal verebilirsiniz Event Tick içerisi

hocam o konuları pek bilmediğim icin kendi capımda küçük bir boolean oyunu ile halettim tabiki her fonksiyonu tick ile kontrol etmek sacma ancak tek bildiğim metod bu malesef dediğinizi araştıracağım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim


talisca90' Alıntı:
ahtek07' Alıntı:
hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    :huh:

event tick set mermi ye +10 ekledikten sonra tru dan gelen doğru varabil ' ini  false yaparsan her saniye 10 mermi eklemez . Fonkisyon 1 kere çalışır. Doğru soru bildiğin zaman truya geçer. Event tick komutundan true yolundan geçerek tekrar +10 mermi ekler

teşekkür ederim dediğini anladım birazcık geliştirerek kendi projemde uyguladım :D
 
ahtek07' Alıntı:
baskiki' Alıntı:
Koşullu çalıştırmak istediğin kodları event tick e koyman mantıklı değil. Onun yerine fonksiyonları veya custom event kullan. Soruyu bilirse fonksiyonu veya custom eventi çağırırsın tek sefer çalışır.

kesinlikle cok haklısın ama buraya kadar gelmişken farklı ve çok bilmediğim bir metoda geçsem neolur fln kestiremiyorum ama en yakın zaman da custom event konusuna kendi capımda değineceğim çünki gercekten önemli bir konu cevap verdiğin için teşekkür ederim :D


Khubur' Alıntı:
Event Tick değişen her bir grafik çerçevesi arasında hesaplanan süredeki çağrılan bir eventtir. Bunun yerine ateş edildiği anda veya doğru bilindiği anda başka bir eventi çağıracak olan Custom Event oluşturabilirsiniz. Bunun gibi şeyler için mümkün oldukça Event Tick yerine şunu düşünün, hangi olay olduğunda ben şu fonksiyonu çağırmalıyım? Bunun dışında, Event Dispatcher ile olayları Call ve Bind ederek başka olaylarla tetikleyebilrisiniz.

En saçma yol olarak, bir boolean değişkenini her bir tik başına öncelikle false olarak ayarlayıp

Bu değişkeni önce true, daha sonra tekrardan false yapıp işlemin başında kontrol ederek bir sinyal verebilirsiniz Event Tick içerisi

hocam o konuları pek bilmediğim icin kendi capımda küçük bir boolean oyunu ile halettim tabiki her fonksiyonu tick ile kontrol etmek sacma ancak tek bildiğim metod bu malesef dediğinizi araştıracağım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim


talisca90' Alıntı:
event tick set mermi ye +10 ekledikten sonra tru dan gelen doğru varabil ' ini  false yaparsan her saniye 10 mermi eklemez . Fonkisyon 1 kere çalışır. Doğru soru bildiğin zaman truya geçer. Event tick komutundan true yolundan geçerek tekrar +10 mermi ekler

teşekkür ederim dediğini anladım birazcık geliştirerek kendi projemde uyguladım :D




Her fikir geliştirilmeye muhtaçtır :)   Ben teşekkür ederim.