Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
blueprint sorunu
#1
hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    Huh
Ara
Cevapla
#2
Koşullu çalıştırmak istediğin kodları event tick e koyman mantıklı değil. Onun yerine fonksiyonları veya custom event kullan. Soruyu bilirse fonksiyonu veya custom eventi çağırırsın tek sefer çalışır.
Ara
Cevapla
#3
(13-09-2018, Saat: 22:42)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    Huh

event tick set mermi ye +10 ekledikten sonra tru dan gelen doğru varabil ' ini  false yaparsan her saniye 10 mermi eklemez . Fonkisyon 1 kere çalışır. Doğru soru bildiğin zaman truya geçer. Event tick komutundan true yolundan geçerek tekrar +10 mermi ekler
Ara
Cevapla
#4
(13-09-2018, Saat: 22:42)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    Huh

Event Tick değişen her bir grafik çerçevesi arasında hesaplanan süredeki çağrılan bir eventtir. Bunun yerine ateş edildiği anda veya doğru bilindiği anda başka bir eventi çağıracak olan Custom Event oluşturabilirsiniz. Bunun gibi şeyler için mümkün oldukça Event Tick yerine şunu düşünün, hangi olay olduğunda ben şu fonksiyonu çağırmalıyım? Bunun dışında, Event Dispatcher ile olayları Call ve Bind ederek başka olaylarla tetikleyebilrisiniz.

En saçma yol olarak, bir boolean değişkenini her bir tik başına öncelikle false olarak ayarlayıp

Bu değişkeni önce true, daha sonra tekrardan false yapıp işlemin başında kontrol ederek bir sinyal verebilirsiniz Event Tick içerisinde.
Cevapla
#5
(14-09-2018, Saat: 08:42)baskiki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Koşullu çalıştırmak istediğin kodları event tick e koyman mantıklı değil. Onun yerine fonksiyonları veya custom event kullan. Soruyu bilirse fonksiyonu veya custom eventi çağırırsın tek sefer çalışır.

kesinlikle cok haklısın ama buraya kadar gelmişken farklı ve çok bilmediğim bir metoda geçsem neolur fln kestiremiyorum ama en yakın zaman da custom event konusuna kendi capımda değineceğim çünki gercekten önemli bir konu cevap verdiğin için teşekkür ederim Big Grin

(14-09-2018, Saat: 15:09)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(13-09-2018, Saat: 22:42)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    Huh

Event Tick değişen her bir grafik çerçevesi arasında hesaplanan süredeki çağrılan bir eventtir. Bunun yerine ateş edildiği anda veya doğru bilindiği anda başka bir eventi çağıracak olan Custom Event oluşturabilirsiniz. Bunun gibi şeyler için mümkün oldukça Event Tick yerine şunu düşünün, hangi olay olduğunda ben şu fonksiyonu çağırmalıyım? Bunun dışında, Event Dispatcher ile olayları Call ve Bind ederek başka olaylarla tetikleyebilrisiniz.

En saçma yol olarak, bir boolean değişkenini her bir tik başına öncelikle false olarak ayarlayıp

Bu değişkeni önce true, daha sonra tekrardan false yapıp işlemin başında kontrol ederek bir sinyal verebilirsiniz Event Tick içerisi

hocam o konuları pek bilmediğim icin kendi capımda küçük bir boolean oyunu ile halettim tabiki her fonksiyonu tick ile kontrol etmek sacma ancak tek bildiğim metod bu malesef dediğinizi araştıracağım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim

(14-09-2018, Saat: 11:19)talisca90 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(13-09-2018, Saat: 22:42)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim > https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var    Huh

event tick set mermi ye +10 ekledikten sonra tru dan gelen doğru varabil ' ini  false yaparsan her saniye 10 mermi eklemez . Fonkisyon 1 kere çalışır. Doğru soru bildiğin zaman truya geçer. Event tick komutundan true yolundan geçerek tekrar +10 mermi ekler

teşekkür ederim dediğini anladım birazcık geliştirerek kendi projemde uyguladım Big Grin
Ara
Cevapla
#6
(14-09-2018, Saat: 16:50)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(14-09-2018, Saat: 08:42)baskiki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Koşullu çalıştırmak istediğin kodları event tick e koyman mantıklı değil. Onun yerine fonksiyonları veya custom event kullan. Soruyu bilirse fonksiyonu veya custom eventi çağırırsın tek sefer çalışır.

kesinlikle cok haklısın ama buraya kadar gelmişken farklı ve çok bilmediğim bir metoda geçsem neolur fln kestiremiyorum ama en yakın zaman da custom event konusuna kendi capımda değineceğim çünki gercekten önemli bir konu cevap verdiğin için teşekkür ederim Big Grin

(14-09-2018, Saat: 15:09)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Event Tick değişen her bir grafik çerçevesi arasında hesaplanan süredeki çağrılan bir eventtir. Bunun yerine ateş edildiği anda veya doğru bilindiği anda başka bir eventi çağıracak olan Custom Event oluşturabilirsiniz. Bunun gibi şeyler için mümkün oldukça Event Tick yerine şunu düşünün, hangi olay olduğunda ben şu fonksiyonu çağırmalıyım? Bunun dışında, Event Dispatcher ile olayları Call ve Bind ederek başka olaylarla tetikleyebilrisiniz.

En saçma yol olarak, bir boolean değişkenini her bir tik başına öncelikle false olarak ayarlayıp

Bu değişkeni önce true, daha sonra tekrardan false yapıp işlemin başında kontrol ederek bir sinyal verebilirsiniz Event Tick içerisi

hocam o konuları pek bilmediğim icin kendi capımda küçük bir boolean oyunu ile halettim tabiki her fonksiyonu tick ile kontrol etmek sacma ancak tek bildiğim metod bu malesef dediğinizi araştıracağım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim

(14-09-2018, Saat: 11:19)talisca90 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  event tick set mermi ye +10 ekledikten sonra tru dan gelen doğru varabil ' ini  false yaparsan her saniye 10 mermi eklemez . Fonkisyon 1 kere çalışır. Doğru soru bildiğin zaman truya geçer. Event tick komutundan true yolundan geçerek tekrar +10 mermi ekler

teşekkür ederim dediğini anladım birazcık geliştirerek kendi projemde uyguladım Big Grin

Her fikir geliştirilmeye muhtaçtır Smile   Ben teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Widget Blueprint'e video nasıl eklenir? EnesTalha 2 138 02-08-2018, Saat: 16:48
Son Yorum: EnesTalha
  cıkartılmış proje üzerindeki fps sorunu ahtek07 0 123 13-06-2018, Saat: 19:23
Son Yorum: ahtek07
  Parkur BluePrint için mantık aramak vatoz419 1 274 08-04-2018, Saat: 19:29
Son Yorum: Khubur
Lightbulb [Blueprint] Gameplay Tavsiyesi The Darkness 2 317 03-03-2018, Saat: 15:30
Son Yorum: The Darkness
  Mermi Ateş sorunu Nitt0 2 244 26-02-2018, Saat: 01:14
Son Yorum: Nitt0
  Character Falling Sorunu The Darkness 3 219 15-02-2018, Saat: 11:45
Son Yorum: The Darkness
  BP Programming Sorunu The Darkness 4 262 24-01-2018, Saat: 13:19
Son Yorum: The Darkness
  Blueprint nativize sorunu. chn 7 422 21-01-2018, Saat: 23:15
Son Yorum: Ozzy
  Unreal Engine 4 Dersleri | Blueprint Dersi - 1 | Phyrexian 9 17,598 24-12-2017, Saat: 20:59
Son Yorum: alidali
  Blueprint Bug boranztrk 1 233 19-12-2017, Saat: 14:23
Son Yorum: Khubur

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.