Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blueprintlerin tekrarlanması loop gibi birşey
#1
Şimdi ben oyunumun yazdığım bir blueprinti hep tekrarlamasını istiyorum looplarla denedim olmadı.
Cevap yazacak herkese şimdiden teşekkürler.
Ara
Cevapla
#2
Hep tekrarlaması derken?

Açarmısınız biraz?
Ara
Cevapla
#3
(30-08-2015, Saat: 22:27)SoloWarrior Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hep tekrarlaması derken?

Açarmısınız biraz?

Tabiki ben şimdi iki tane int değeri belirledim bu iki deger eşitlenince oyunu bitiriyor bunu bir fonksiyon olarak yazdım sonra level blueprinte ekledim ama oyun başladığı an iki int değeri de birbirine eşit olmadığından direk yazdığım fonksiyon negatif sonuç veriyo bende dedim oyun belli saniye aralıklarla yazdığım fonksiyonu tekrarlasın  iki int birbirine eşit olduğu an da ise oyun bitsin ama loop denedim olmadı
Ara
Cevapla
#4
(30-08-2015, Saat: 22:33)Korbey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(30-08-2015, Saat: 22:27)SoloWarrior Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hep tekrarlaması derken?

Açarmısınız biraz?

Tabiki ben şimdi iki tane int değeri belirledim bu iki deger eşitlenince oyunu bitiriyor bunu bir fonksiyon olarak yazdım sonra level blueprinte ekledim ama oyun başladığı an iki int değeri de birbirine eşit olmadığından direk yazdığım fonksiyon negatif sonuç veriyo bende dedim oyun belli saniye aralıklarla yazdığım fonksiyonu tekrarlasın  iki int birbirine eşit olduğu an ise oyun bitsin ama loop denedim olmadı

Direk tick eventine bağlayarak sürekli kontrol ettirebilirsin.


Ama tavsiyem timeline kullanarak 100 ile 200 milisaniye arasında bir aralıkta kontrol ettirmen.
Ara
Cevapla
#5
(30-08-2015, Saat: 22:35)SoloWarrior Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(30-08-2015, Saat: 22:33)Korbey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Tabiki ben şimdi iki tane int değeri belirledim bu iki deger eşitlenince oyunu bitiriyor bunu bir fonksiyon olarak yazdım sonra level blueprinte ekledim ama oyun başladığı an iki int değeri de birbirine eşit olmadığından direk yazdığım fonksiyon negatif sonuç veriyo bende dedim oyun belli saniye aralıklarla yazdığım fonksiyonu tekrarlasın  iki int birbirine eşit olduğu an ise oyun bitsin ama loop denedim olmadı

Direk tick eventine bağlayarak sürekli kontrol ettirebilirsin.


Ama tavsiyem timeline kullanarak 100 ile 200 milisaniye arasında bir aralıkta kontrol ettirmen.
Tekrardan saol.

(30-08-2015, Saat: 22:35)SoloWarrior Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(30-08-2015, Saat: 22:33)Korbey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Tabiki ben şimdi iki tane int değeri belirledim bu iki deger eşitlenince oyunu bitiriyor bunu bir fonksiyon olarak yazdım sonra level blueprinte ekledim ama oyun başladığı an iki int değeri de birbirine eşit olmadığından direk yazdığım fonksiyon negatif sonuç veriyo bende dedim oyun belli saniye aralıklarla yazdığım fonksiyonu tekrarlasın  iki int birbirine eşit olduğu an ise oyun bitsin ama loop denedim olmadı

Direk tick eventine bağlayarak sürekli kontrol ettirebilirsin.


Ama tavsiyem timeline kullanarak 100 ile 200 milisaniye arasında bir aralıkta kontrol ettirmen.
Tekrardan saol.
Ara
Cevapla
#6
Önemli değil.
Ara
Cevapla
#7
(30-08-2015, Saat: 22:42)SoloWarrior Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Önemli değil.

Bir şey daha sorsam
Ben simdi tick eventini koydum oldu ama bitince hep tekrarlamaya devam ediyor Timeline da nas yapıcam
Ara
Cevapla
#8
Bitince hep tekrarlamaya devam ediyor derken?

TimeLine için bi 10-15 dk beklemen lazım model yapıyorum şu an.

Resimli olarak atacağım.
Ara
Cevapla
#9
(30-08-2015, Saat: 22:50)SoloWarrior Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bitince hep tekrarlamaya devam ediyor derken?

TimeLine için bi 10-15 dk beklemen lazım model yapıyorum şu an.

Resimli olarak atacağım.

Gerek yok yaptım. Saol
Ara
Cevapla
#10
(30-08-2015, Saat: 22:51)Korbey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(30-08-2015, Saat: 22:50)SoloWarrior Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bitince hep tekrarlamaya devam ediyor derken?

TimeLine için bi 10-15 dk beklemen lazım model yapıyorum şu an.

Resimli olarak atacağım.

Gerek yok yaptım. Saol

Ben hazırladım yine de atayım belki bir arkadaşa yardımcı olur Smile

Bp de yapmanız gereken;

AqO9R7.png
(K inputunu alan node yerine sizin bitirmek için kullanacağınız node yi bağlayacaksınız.)

Timeline ayarları ;

0k0YMD.png

Önemli değil.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Launch'a tıklayınca hiç birşey açılmıyor yardım durablee121 9 5,582 09-06-2023, Saat: 14:34
Son Yorum: yoruk
  Battle royale tarzı çok oyunculu bir oyun yapmak [pubg gibi] Sunrise 4 6,725 09-01-2018, Saat: 01:01
Son Yorum: Khubur
  Takla gibi hareketler cihatozdemir 2 1,262 09-07-2017, Saat: 23:28
Son Yorum: TornadoTT
  Marketplaceten birşey alamıyorum Ahm34 1 1,024 24-11-2016, Saat: 20:48
Son Yorum: Syraption
  Karektere Nesne Obje Vs birşey Taşıması sergioramos19 11 3,241 06-08-2016, Saat: 17:27
Son Yorum: sergioramos19

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.