Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Building Lighting 5 saattir devam ediyor yüzde 9`da
#1
Merhaba üzerinde çalıştığım oyunu buildlemek istedim ve sonuç pek de hoş olmadı yaklaşık 5 saattir buildliyor ve hala yüzde 9`larda.Bütün ışıklar stationary üstüne de haritadaki tüm point ve spot lightların gölgelendirmeleri kapalı.Haritadaki çoğu objenin de aynı şekilde başta bitki örtüsü olmak üzere çok büyük kısmının gölgelendirmeleri kapalı.Bu build süreleri nasıl düşer bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?

g6bEB0.png
Z3nm0o.png
oVyo1R.png
Ara
Cevapla
#2
Ben yatıp uyuduğumu bilirim. Ek olarak Swarm'ın networking yardımıyla başka bir bilgisayarın CPU'sunu kullanabilirsiniz. Sunucu olabilir veya normal kişisel bilgisayar kullanabilirsiniz. Build kısmından Quality Production yerine Low seviyesine alabilirsiniz fakat ışık kalitesi sizi yanıltabilir sadece level design ile uğraşıyorsanız.
Ara
Cevapla
#3
Ekran paylaşımları ve videolar ile oyunu tanıtmaya başlayacağım.Bu yüzden production olması şart,bu build sürelerini kısaltabilecek tüyo taktik vs. hiç biliyor musunuz hocam.2. bilgisayarı evdeki aile bireyleri kullanıyor onu da istila edersem evden atılmam garanti Big Grin.
Ara
Cevapla
#4
Şu ekranı gösterir misin?
lZ4mMB.jpg

Ayrıca world settings içerisindeki Lightmass ayarlarının da bi resmini isteyeceğim.
Ara
Cevapla
#5
9Nb06O.pnglZ4moE.png

VDBmZP.png
Ara
Cevapla
#6
Bilmiyor değilim yapılacaklar kısıtlı Big Grin  Kullandığınız Lightmap Çözünürlükleri önemli ve PC bileşenleriniz de önemli. Swarm'ın settings kısmından Standalone mod olarak çalıştırabilirsiniz. Ek olarak Lightmass Importance Volumes kullanabilirsiniz önceliği bir yere verebilirsiniz motorda bunlar dışında bir şey gelmiyor aklıma. Çoğu firma sunucu kullanıyor static ışıklandırmanın bake'i için veya en etkili çözüm multiplayer yapısını kullanıyor.
Ara
Cevapla
#7
Ekran kartı :Gtx 1060 6G
İşlemci:I5 6600
Ram:16 (8x2)gb 2400mhz
Diğer bileşenler zaten destek bileşenleri sistem ssdye yüklü bütün bunlar da 7200 rpm harddiskte.

(11-08-2018, Saat: 01:16)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bilmiyor değilim yapılacaklar kısıtlı Big Grin  Kullandığınız Lightmap Çözünürlükleri önemli ve PC bileşenleriniz de önemli. Swarm'ın settings kısmından Standalone mod olarak çalıştırabilirsiniz. Ek olarak Lightmass Importance Volumes kullanabilirsiniz önceliği bir yere verebilirsiniz motorda bunlar dışında bir şey gelmiyor aklıma. Çoğu firma sunucu kullanıyor static ışıklandırmanın bake'i için veya en etkili çözüm multiplayer yapısını kullanıyor.

Valla hocam onu da kullandım :Big Grin precomputed visibility de kullanıyorum acaba dolayı olabilir mi diyeceğim de bunu demek bile garip geliyor.
Ara
Cevapla
#8
Aslında kötü işlemci değil Skylake mimarisine sahip ama bake işlemine uygun değil. Çekirdek performansı biraz düşük dolayısıyla beklemekten başka çareniz yok açık kalsın yatın uyuyun Big Grin
Ara
Cevapla
#9
(11-08-2018, Saat: 01:26)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Aslında kötü işlemci değil Skylake mimarisine sahip ama bake işlemine uygun değil. Çekirdek performansı biraz düşük dolayısıyla beklemekten başka çareniz yok açık kalsın yatın uyuyun Big Grin

Teşekkürler hocam yarın böbreğimi verip anakartı ile beraber ryzen 1800x almaya gidiyorum Big Grin.Gerçi dolar 7 ye yaklaşıyor böbrekle bile zor.
Ara
Cevapla
#10
Şimdi. Lightmap renkleri güzel. Ancak haritan çok büyük. Lightmass
 ayarların fena değil ama hepsini default yapmanı öneririm. Sanıyorum dışarısı full güneş olacak değil mi? Güneşin değdiği yerleri iyice mavileştirmeni öneririm. karakterin yürüyeceği yerler yeşile yakın gibi görünüyor. Bunu yaptıktan sonra stationary olan güneş ışığının (static olmasın) içinde cascaded shadow maps ayarı var! Bu ayar belirlediğin mesafeye kadar lightmap'leri silecek ve güneş ışığını dinamik çalıştıracak. Bu sayede dışarıdayken güneş ışığı için yakılan ışığı uzakta göreceksin yakınında (belirlediğin yere kadar) dinamik güneş ışığı olacak!

https://imgsli.com/MTg5MQ

Resim mw remastered'dan (cod geliyor. Big Grin ) Gördüğün gibi çamur olan lightmap ve diğer resim üzerine dinamik güneşin gelmesiyle düzeliyor. yani adamlar kabaca karartmak için lightmap kullanıyorlar! Sana da bu şekilde kullanmanı öneririm ki the last of us'da da bunu gördüm başka oyunlarda da. Yani bu yöntemi stüdyolar kullanıyorlar ve unreal kullananlar genellikle lightmap i kıpkırmızı edip eziyet çekiyorlar. gerek yok bunlara.

Güneşin değdiği yerleri olabildiğnie mavileştirmeni ve lightmass ayarlarını default yapmanı tavsiye ediyorum.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  "Building Lighting" süresi neden fazla? Leon 8 455 02-02-2018, Saat: 21:03
Son Yorum: Leon
Photo Static Lighting Kötü Gölge Sorunu Trepidation 4 601 28-11-2017, Saat: 13:33
Son Yorum: Ozzy
  static mesh lighting map sorunu hydrojan 0 563 01-03-2016, Saat: 14:00
Son Yorum: hydrojan
  Unreal Engine 4 FAKE LİGHTİNG DeveloperPHOBOS 6 870 30-01-2016, Saat: 18:02
Son Yorum: DeveloperPHOBOS
Question Build lighting süresi nasıl kısaltılır? onuronder 3 1,129 29-07-2015, Saat: 15:58
Son Yorum: Jacky

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.