Merhabalar.
Foruma yeni karıldım sayılır. Birkaç ısınma cevabı gönderdikten sonra istek ve öneri kategorisine girmeye hak kazandığımı düşünüyorum
Şaka bir yana ülkemizde oyun sektörünün canlanması adına bu forumu son derece yararlı bulduğumu söylerek söze başlamak isterim. Sıklıkla ziyaret ettiğim kategoriler Blueprint ve C++ Programlama kategorileri olmasına karşın C++' a olan ilginin bir hayli az olduğunu gördüm. Oyun geliştirme konusunda programlama önemli bir yer tutmasına karşın; gerek blueprint sayesinde gerekse de programlamanın oyun geliştirmede az yer teşkil etmesi bunun başlıca nedenleri olsa gerek. Yine de C++ bölümünü canlandırmak için küçük bir önerim var.
Gerek sorulacak olan sorularda, gerekse de söz konusu kategori altında yapılacak anlatımlarda yararlı olması açısından Code Editor'ün UE4 yapılarını olmasa da (zor olsa gerek) en azından bir C++ Syntax Highlighting (tercihen Visual C++) yapması iyi olurdu diye düşünüyorum.
Forum yöneticilerine ve kullanıcılarına kolaylıklar diliyorum. İyi çalışmalar.
Foruma yeni karıldım sayılır. Birkaç ısınma cevabı gönderdikten sonra istek ve öneri kategorisine girmeye hak kazandığımı düşünüyorum
Şaka bir yana ülkemizde oyun sektörünün canlanması adına bu forumu son derece yararlı bulduğumu söylerek söze başlamak isterim. Sıklıkla ziyaret ettiğim kategoriler Blueprint ve C++ Programlama kategorileri olmasına karşın C++' a olan ilginin bir hayli az olduğunu gördüm. Oyun geliştirme konusunda programlama önemli bir yer tutmasına karşın; gerek blueprint sayesinde gerekse de programlamanın oyun geliştirmede az yer teşkil etmesi bunun başlıca nedenleri olsa gerek. Yine de C++ bölümünü canlandırmak için küçük bir önerim var.
Gerek sorulacak olan sorularda, gerekse de söz konusu kategori altında yapılacak anlatımlarda yararlı olması açısından Code Editor'ün UE4 yapılarını olmasa da (zor olsa gerek) en azından bir C++ Syntax Highlighting (tercihen Visual C++) yapması iyi olurdu diye düşünüyorum.
Forum yöneticilerine ve kullanıcılarına kolaylıklar diliyorum. İyi çalışmalar.