Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Çalışma şeklim ve kötü sonuç
#1

Öncelikle iyi sabahlar. 

Ben maxle çalışıyorum unreal engineye maxte modelleyip aktarıyorum. Yaptığım işlemler şu şekilde : 
- Sahnemdeki bütün objeleri kırılma yerine kadar detach ediyorum. Yani bir kutu diyelim bunun 6 poligonunuda bölüyorum 6 obje yapıyorum yani
- Unwrap ediyorum hepsini. Genelde hepsinin map channelini aynı yapıyorum. Textureleri vs unrralde koymak istiyorım. 
-Override lightmass i yükseltiyorum 8 in katına göre
- Yaptıklarım bu. Ekstradan bir execute ile kalite ayarlarını fulle çeksem diye düşündüm unreali sitesindeki grafik ayarı bölümündeki konudan ama zaten cinematicte bakıyorum fark etmez diye düşünüyorum bunları yapmam öyle değil mi ?

Ve son birşey demek istiyorum ben hazır sahne indirdim nasıl bu kadar gerçekçi yapmışlar diye evermotion sitesinin sahnesini. Materyalleri vs hiçbir fark yok adamların yaptığıyla benim yaptığımın( daha küsüratlı sayılar kullanmışlar o kadar mesela rough. 0.2738 değilde benimki 0.3 gibi )
Arkadaşlar nerde hata yapıyorum ? Kodlama konusunda sıkıntım yok yapabiliyorum. Ama bu kadar uğraşıp kötü sonuç almakta üzmüyor değil. Uzun oldu özür dilerim

Edit : imla hatası
Ara
Cevapla
#2
Aldığın sonuçlardan örnekler paylaşman gerekli ki nerede sıkıntı olduğunu görüp ona göre yol gösterebilelim.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#3
(20-01-2019, Saat: 17:25)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Aldığın sonuçlardan örnekler paylaşman gerekli ki nerede sıkıntı olduğunu görüp ona göre yol gösterebilelim.

Hocam gerçekten atmaya bile çekiniyorum o kadar kötü. Düzgün çıkan tek biyer bile yok. Sonuç sonrası sildim zaten.
Ara
Cevapla
#4
O zaman tekrar build alıp göstereceksin malesef. :P Çekinecek hiçbirşey yok, kimse "oha napmış, böyle hata mı yapılır" diye dalga geçmez burada. Dalga geçtiğimiz mevzular o kadar dil dökmemize rağmen mmofpsrpg hayallerinde koşanlar...
AnswerHub gibi devasa bir platformda bile hiçbirşey bilmeyeninden profesyonel olarak bu işi yapanına kadar herkes soru soruyor, sorarken de takıldığı aşamanın ne durumda olduğunu göstererek anca ayrdım alabiliyor. Projeyi sildiysen bile yeni bir proje aç, basit bir test leveli oluştur, yaşadığın sıkıntıları orada tekrar yarat ve screenshot, video, ne olursa paylaş bilgimiz yettiğince yol göstermeye çalışırız.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#5
Hata yapa yapa insan doğruya ulaşır tekrar arkadaşın dediği gibi bir işlem yapıp atmanı tavsiye ederim çünkü başka bir arakdaşada yardımcı olmuş olursun
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo Static Lighting Kötü Gölge Sorunu Trepidation 4 704 28-11-2017, Saat: 13:33
Son Yorum: Ozzy

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.