İki tane hareketli nesnem var oyunda, biri mermi biri de düşman Unit. Unit oyuna başladığı gibi oyuncuyu takip ediyor ona çarpıp yok oluyor. Mermi sürekli oyuncudan ateşleniyor ve ilerlerken Unit ile çarpışırsa yok oluyor. Garip olan taraf çarpıştıkları anda yok olması gereken mermi, çarpıştığı Uniti birkaç birim geriye doğru itiyor. İkinci garip olan taraf ise, benim bir movement componentim var, kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda yarattım. Unitler bu movement componenti kullanıyor ve oyun başladıkları gibi yapay zeka sistemi yoluyla bu movement componente sürekli olarak oyuncunun konumu gönderiliyor ve movement componentte bulunan bir fonksiyon her tick başına kendi sahibini belli bir miktar ileri taşıyor. Ayrıca sahibinin rotasyonunu da oyuncuya bakacak şekilde ayarlıyor. Ancak mermi bile birkaç unit öldürdükten sonra oyunu durdurduğunuz zaman hata alıyorsunuz. Hatada BU. Aşağıda gösterdiğim resimde, setactorlocation ile setactorrotation ayrı, eğer bunları birleştirip, setactorlocationandrotation nodeunu kullanırsam hata vermiyor ama ayırınca bu hatayı veriyor.