Ben de ne yapmak istediğini anlamadım. Daha açıklayıcı bir soru sorarsan cevaplayabiliriz. Cast To düğümünü kullanman için ThirdPersonCharacter sınıfının, herhangi bir diğer sınıfın alt sınıfı olması lazım. Bunun yerine yeni bir değişken oluşturup tipini farklı yaparsanız daha mantıklı olabilir.
 
Yapmak istediğim bir skill point sistemi, bazı şeyleri yaptım, karakter yaratma ekranında Skill point vermek istiyorum fakat cast to kullanmam gerek, zaten herşeyi sildim tekrardan başlayacam bu sisteme.
 
goodluck' Alıntı:
floatımı ui içinde butona basınca değişmesini istiyorum, floatı nasıl ui içine alabilirim?

OnButtonCliked olayınında aktif etmelisiniz. UMG deki butona tıklanınca değişir.
attachment.php


https://forums.unrealengine.com/attachment.php?attachmentid=106321&d=1471252509

Cast to kullanman gerek ise, bir sınıf diğer sınıfın alt sınıfı olması lazım. Bu şekilde olmadığı zaman bu düğümü kullanamazsın.
 
goodluck' Alıntı:
Khubur' Alıntı:
Cast to kullanman gerek ise, bir sınıf diğer sınıfın alt sınıfı olması lazım. Bu şekilde olmadığı zaman bu düğümü kullanamazsın.

bir sınıfın alt sınıfı kısmını tam olarak anlayamadım, bir örnek veririmisiniz

Mesela yeni bir blueprint oluştururken sınıfını seçerken ThirdPersonCharacter seçersen o sınıfdan bazı örnekler alıyorsun. 

new_asset_parent_class.jpg


Buradan "All Classese" tıklayıp diyelim ki ThirdPersonCharacterden miras alıyorsun. Bu sayede o sınıf içinde cast to ifadesini kullanabilirsin. Ya da class settingsden var olan ana sınıfı değiştirebilrisin.
Programlamada "miras alma" neyse blueprintte de parent sınıf ilişkisi o. Dediğim gibi cast etmek yerine yeni bir değişken oluşturun değişkenin tipine blueprint adını yazın ve referans olarak alın. O referans düğümü üzerinden o sınıf içerisindeki metodlara(düğümlere) erişebileceksiniz.

Cast yapmak için belirli bir referans lazım. 

Unreal Engine'da bütün sınıflar UOBJECT sınıfının bir mirasçısıdır. Blueprintler içinde aşağıdaki fonksiyonları kullanırsan çabuk bir şekilde cast yapma alma işlemini yapabilirsin.

OtherCasting.jpg
 
yE3PvN.png



qbW4Dq.png

Göründüğü üzere Mana S ve Health S değerlerim var bunu üsteki ui sistemine aktarmak istiyorum, cast to kullanmak gerek galiba ama sizin dediğiniz çoğu şeyi anlamadım :/
 
OOP (Nesne Yönelimli programlama) konusundaki derslere bak istersen. Temel bilgilerin çok zayıf olduğu için konuyu kavrayamıyorsun gibi görünüyor.

Ekleme: Unreal motorunu anlama ile ilgili en çok şeyi eklediğim videodan öğrendim. OOP öğrendikten sonra bunu izle.

 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
goodluck' Alıntı:
yE3PvN.png



qbW4Dq.png

Göründüğü üzere Mana S ve Health S değerlerim var bunu üsteki ui sistemine aktarmak istiyorum, cast to kullanmak gerek galiba ama sizin dediğiniz çoğu şeyi anlamadım :/
Cast to kullanmaya gerek yok UMG üzerinden seçeneceğiniz text için Bind butonundaki yerden " create bind event" diyip yeni bir fonksiyon yaratabiliriz. 
Değeri nereden alacak? Karakterin blueprintindeki sağlıktan. O zaman bu bind fonksiyonun içinden get player character referansından cast to karakter diyip dönüş değeri olarak sağlığı çekeceksiniz.

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.