This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.
Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.
Selamlarr. Ben aşağıdaki linkteki kapıyı buldum. Modelleyen adam Blenderda animasyonunu yapmış. ama oyuna bir türlü entegre edemedim. 2 dosya var, biri physics dosyası birde statik mesh hali, yapmayi hayal ettigim sey sey interact tusu ile animasyonu(vanayı sağa çevirmek) blueprint ile birbirine bağlamak? bana örnek olması için ingilzice türkçe bir tutorial videosu atarmısınız. sizden anlatmanızı beklemiyorum çünkü karışık olmalı
(31-10-2017, Saat: 11:05)Onur K. ESEN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selamlarr. Ben aşağıdaki linkteki kapıyı buldum. Modelleyen adam Blenderda animasyonunu yapmış. ama oyuna bir türlü entegre edemedim. 2 dosya var, biri physics dosyası birde statik mesh hali, yapmayi hayal ettigim sey sey interact tusu ile animasyonu(vanayı sağa çevirmek) blueprint ile birbirine bağlamak? bana örnek olması için ingilzice türkçe bir tutorial videosu atarmısınız. sizden anlatmanızı beklemiyorum çünkü karışık olmalı
Merhaba, öncelikle bir line trace(doğru izleyicisi) veya raycasting işlemi uygulamanız gereklidir. Oyun dünyasında yarattığınız "line trace", yarattığınız vana blueprint aktörüne çarptığında bunun bir referansına sahip olursunuz. Bu referans üzerinden vananın dönmesini sağlayan fonksiyonu çağırabilirsiniz. Vana blueprinti içerisinde iki tane static mesh olmuş şekilde gözüküyor. Bu static mesh için bir rotator fonksiyonu yazabilrisniz.
Line Trace ile oyuncunuzun yarattığınız vanaya interact edip etmediğini anlayacaksınız.
Tutorial:
Basitçe static mesh için gerekecek düğüm(Bu level blueprint içerisinde yapılıyor, aynı mantıklı aktör blueprint içerisinde yapmalısınız):