Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Character Falling Sorunu
#1
Herkese selam arkadaşlar, 

Bir kaç  gündür  üzerinde  yoğun olarak  çalıştığım  ve  uğraştığım  bu  sorun  ile  başım  dertte :/
Karakterimin Uçak içindeyken  Havadan  yere  olan  inişini   gerçekleştirmeye çalışıyorum  fakat Karakter  uçağın içinden  geçip  gere çakılıyor.Aklıma  gelen  herşeyi denedim  fakat  bir  türlü istenileni   alamadım. Spline   mesh  üzerine   entegre  ettiği m için mi  böyle  bir sorun  ile karşılaştım  bende   anlamadım. Neyse sizlere  yaptığım  şeyleri  göstereyim belki  çözüm  yolu  gösterirsiniz.

Yaptığım  şeyler ;

13612018-02-13_4.png
1)Blueprint actor oluşturdum  ve uçağın  animasyonlarını   orda yapıp,  önceden  oluşturturduğum  Character   actorü    Blueprint  actörün içine  ekledim.   
2) Uçakta da  karakterde de  Collision var ve gravity  kapalı.






Şimdiden  teşekkür ederim  herkese Smile
Ara
Cevapla
#2
Birden fazla sorun olabilir ve gördüklerim kadarını söyleyeyim. Karakterinizin Capsule Component kısmı uçağın dışında gözüküyor ve biraz daha yukarı almanız gerekebilir. Bir Karakter Blueprint ve Child Actor yerine Skeletal Mesh kullanabilirsiniz.
Ara
Cevapla
#3
Düşmesinin 1. nedeni collision sorunu. 2. si ise uçağın içine oyuncu karakteri oturtmaya çalışmanız. Cinematic tarzı birşey hazırlıyorsanız sadece pilot skeletal mesh'ini kullanın, character BP ye ihtiyacınız yok. Bu şekilde yaptığınızda collision sorunu olmasa bile o capsule component istediğiniz gibi yerinde sabit durmayacaktır.
Uçuş mekaniği olan bir oyun yapacaksanız da zaten oyuncunun kontrol ettiği pawn uçak olmalı, pilot değil.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#4
(13-02-2018, Saat: 18:59)[UETR]Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Birden fazla sorun olabilir ve gördüklerim kadarını söyleyeyim. Karakterinizin Capsule Component kısmı uçağın dışında gözüküyor ve biraz daha yukarı almanız gerekebilir. Bir Karakter Blueprint ve Child Actor yerine Skeletal Mesh kullanabilirsiniz.


(13-02-2018, Saat: 20:13)[UETR]Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Düşmesinin 1. nedeni collision sorunu. 2. si ise uçağın içine oyuncu karakteri oturtmaya çalışmanız. Cinematic tarzı birşey hazırlıyorsanız sadece pilot skeletal mesh'ini kullanın, character BP ye ihtiyacınız yok. Bu şekilde yaptığınızda collision sorunu olmasa bile o capsule component istediğiniz gibi yerinde sabit durmayacaktır.
Uçuş mekaniği olan bir oyun yapacaksanız da zaten oyuncunun kontrol ettiği pawn uçak olmalı, pilot değil.

Sorunumu  hallettim  sayenizde  çok  sağoulun. Benim  dalgınlığıma  nasıl  gelmişse  artık  akıl  edememişim  Sad

Bu arada, Aynen  Cinematic  Scene  için  hazırlık  yapıyorum. Oyunun  giriş  sahnesini  çekmeye çalışıyorum.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  BP Programming Sorunu The Darkness 4 98 24-01-2018, Saat: 13:19
Son Yorum: The Darkness
  Blueprint nativize sorunu. chn 7 242 21-01-2018, Saat: 23:15
Son Yorum: [UETR]Ozzy
  Obje Spawnlanma sorunu The Darkness 5 242 04-12-2017, Saat: 22:59
Son Yorum: [UETR]Khubur
  Level-Karakter sorunu ks5454 3 216 30-11-2017, Saat: 14:44
Son Yorum: ks5454
Question El bombası hasar verme sorunu Makstosei 2 156 25-10-2017, Saat: 20:31
Son Yorum: Makstosei
  3D widget Çalışma Sorunu talisca90 2 171 25-10-2017, Saat: 13:48
Son Yorum: talisca90
  projeyi paketleme sorunu LetsGoPop 6 264 18-06-2017, Saat: 16:12
Son Yorum: TornadoTT
  AlBot Spawn Sorunu ahmetr 8 449 24-05-2017, Saat: 23:24
Son Yorum: ahmetr
  Casting Sorunu leonscottkfm 7 271 26-04-2017, Saat: 10:07
Son Yorum: Buggiman
  Serbest kamera sorunu. goodluck 1 201 11-04-2017, Saat: 20:59
Son Yorum: Thunderbolt

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.