Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Character Movement Sorunu
#1


Sorunun birini çözerken başka sorunlar çıkıyor deliriyorum. Işıklandırma sorunum vardı çözmeye çalışırken bi de baktım ki karakter haret etmiyor. Attack animasyonları ve sağ mause tık ile kamera dönderme çalışıyor. Ama Mause ile herhangi bir lokasyona tıkladığımda karakter yürümüyor (TopDown). Yürümeyi etkilicek herhangi bir ayarla oynamadım. Sadece build yaparken bir iki defa build'i İPTAL ettim. 

(Blueprint kontrol ettim sorun yok)

Kesin çözüm Lütfen. Ama tahmininiz varsa da alırım. Yani karakterin bir anda durup dururken yürümemesine sebep olabilecek neler olabilir. Teşekkür ederim.

EDİT: TopDownExampleMap'da oluşturduğum Butona basıldığında yeni harita yükleniyor ve bu haritada karakter hareket etmiyor
Ara
Cevapla
#2
(05-12-2019, Saat: 02:19)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sorunun birini çözerken başka sorunlar çıkıyor deliriyorum. Işıklandırma sorunum vardı çözmeye çalışırken bi de baktım ki karakter haret etmiyor. Attack animasyonları ve sağ mause tık ile kamera dönderme çalışıyor. Ama Mause ile herhangi bir lokasyona tıkladığımda karakter yürümüyor (TopDown). Yürümeyi etkilicek herhangi bir ayarla oynamadım. Sadece build yaparken bir iki defa build'i İPTAL ettim. 

(Blueprint kontrol ettim sorun yok)

Kesin çözüm Lütfen. Ama tahmininiz varsa da alırım. Yani karakterin bir anda durup dururken yürümemesine sebep olabilecek neler olabilir. Teşekkür ederim.

Nav mesh bounds volume mi kullandın ? buildi iptal ettiysen o bozulmuştur sanırım Big Grin
Ara
Cevapla
#3
(05-12-2019, Saat: 09:44)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(05-12-2019, Saat: 02:19)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sorunun birini çözerken başka sorunlar çıkıyor deliriyorum. Işıklandırma sorunum vardı çözmeye çalışırken bi de baktım ki karakter haret etmiyor. Attack animasyonları ve sağ mause tık ile kamera dönderme çalışıyor. Ama Mause ile herhangi bir lokasyona tıkladığımda karakter yürümüyor (TopDown). Yürümeyi etkilicek herhangi bir ayarla oynamadım. Sadece build yaparken bir iki defa build'i İPTAL ettim. 

(Blueprint kontrol ettim sorun yok)

Kesin çözüm Lütfen. Ama tahmininiz varsa da alırım. Yani karakterin bir anda durup dururken yürümemesine sebep olabilecek neler olabilir. Teşekkür ederim.

Nav mesh bounds volume mi kullandın ? buildi iptal ettiysen o bozulmuştur sanırım Big Grin

Evet kullanmıştım sen dedikten sonra silip tekrar build ettim ama düzelmedi
Ara
Cevapla
#4
(05-12-2019, Saat: 02:19)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sorunun birini çözerken başka sorunlar çıkıyor deliriyorum. Işıklandırma sorunum vardı çözmeye çalışırken bi de baktım ki karakter haret etmiyor. Attack animasyonları ve sağ mause tık ile kamera dönderme çalışıyor. Ama Mause ile herhangi bir lokasyona tıkladığımda karakter yürümüyor (TopDown). Yürümeyi etkilicek herhangi bir ayarla oynamadım. Sadece build yaparken bir iki defa build'i İPTAL ettim. 

(Blueprint kontrol ettim sorun yok)

Kesin çözüm Lütfen. Ama tahmininiz varsa da alırım. Yani karakterin bir anda durup dururken yürümemesine sebep olabilecek neler olabilir. Teşekkür ederim.

Karakterini inherit ettiğinden emin ol, Play bastığında, sağda ki world outliner da DefaultPawn mı devreye giriyor yoksa senin character blueprinting mi?
Ara
Cevapla
#5
(05-12-2019, Saat: 17:27)Samiko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(05-12-2019, Saat: 02:19)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sorunun birini çözerken başka sorunlar çıkıyor deliriyorum. Işıklandırma sorunum vardı çözmeye çalışırken bi de baktım ki karakter haret etmiyor. Attack animasyonları ve sağ mause tık ile kamera dönderme çalışıyor. Ama Mause ile herhangi bir lokasyona tıkladığımda karakter yürümüyor (TopDown). Yürümeyi etkilicek herhangi bir ayarla oynamadım. Sadece build yaparken bir iki defa build'i İPTAL ettim. 

(Blueprint kontrol ettim sorun yok)

Kesin çözüm Lütfen. Ama tahmininiz varsa da alırım. Yani karakterin bir anda durup dururken yürümemesine sebep olabilecek neler olabilir. Teşekkür ederim.

Karakterini inherit ettiğinden emin ol, Play bastığında, sağda ki world outliner da DefaultPawn mı devreye giriyor yoksa senin character blueprinting mi?

Ss aldım dostm buyur

Https://i.hizliresim.com/yGON9a.png
Ara
Cevapla
#6
(05-12-2019, Saat: 17:27)Samiko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(05-12-2019, Saat: 02:19)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sorunun birini çözerken başka sorunlar çıkıyor deliriyorum. Işıklandırma sorunum vardı çözmeye çalışırken bi de baktım ki karakter haret etmiyor. Attack animasyonları ve sağ mause tık ile kamera dönderme çalışıyor. Ama Mause ile herhangi bir lokasyona tıkladığımda karakter yürümüyor (TopDown). Yürümeyi etkilicek herhangi bir ayarla oynamadım. Sadece build yaparken bir iki defa build'i İPTAL ettim. 

(Blueprint kontrol ettim sorun yok)

Kesin çözüm Lütfen. Ama tahmininiz varsa da alırım. Yani karakterin bir anda durup dururken yürümemesine sebep olabilecek neler olabilir. Teşekkür ederim.

Karakterini inherit ettiğinden emin ol, Play bastığında, sağda ki world outliner da DefaultPawn mı devreye giriyor yoksa senin character blueprinting mi?

TopdownExamplemapde sorun yok ama yeni açtığım (newworld)level de hareket etmiyor. İlk defa 2 level çalışıyorum Acaba her oluşturulan map'e Game mod mu yapmamız gerekiyor?
Ara
Cevapla
#7
(05-12-2019, Saat: 23:05)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(05-12-2019, Saat: 17:27)Samiko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Karakterini inherit ettiğinden emin ol, Play bastığında, sağda ki world outliner da DefaultPawn mı devreye giriyor yoksa senin character blueprinting mi?

TopdownExamplemapde sorun yok ama yeni açtığım (newworld)level de hareket etmiyor. İlk defa 2 level çalışıyorum Acaba her oluşturulan map'e Game mod mu yapmamız gerekiyor?

Project Settings'den default gamemode kendi yaptığın Gamemode ayarladıysan her levelda otomatik olararak onu kullanması lazım.Ayrıca viewport yukarısından Settings kısmına bas sonra World settings e bas ,sağ kısımda ki Gamemode override ı da kendi gamemoduna çevir.
Ara
Cevapla
#8
(06-12-2019, Saat: 13:26)Samiko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(05-12-2019, Saat: 23:05)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  TopdownExamplemapde sorun yok ama yeni açtığım (newworld)level de hareket etmiyor. İlk defa 2 level çalışıyorum Acaba her oluşturulan map'e Game mod mu yapmamız gerekiyor?

Project Settings'den default gamemode kendi yaptığın Gamemode ayarladıysan her levelda otomatik olararak onu kullanması lazım.Ayrıca viewport yukarısından Settings kısmına bas sonra World settings e bas ,sağ kısımda ki Gamemode override ı da kendi gamemoduna çevir.

Hepsini kontrol ettim kardeş ama yok. Konuyu editledim video attım yukarıda. Bakabilirsin
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Animasyon ChildBP sorunu Ozln61 2 119 07-05-2020, Saat: 13:41
Son Yorum: Ozln61
Video Clothing Çarpışma fiziği sorunu MR Studio 14 581 28-01-2020, Saat: 20:39
Son Yorum: MR Studio
  [ACEMİ SORUSU] Karakter Hareket Sorunu Yakar1595 1 245 27-01-2020, Saat: 23:49
Son Yorum: nonlinear
  Socket impulse sorunu mariposaaaa 3 545 10-12-2019, Saat: 18:47
Son Yorum: muhammedsgrl
  TERS KAMERA SORUNU ThEczio 2 542 26-11-2018, Saat: 23:10
Son Yorum: ThEczio
  Adobe fuse karekter sorunu SezgokRS 4 884 26-08-2018, Saat: 06:16
Son Yorum: S0meone
  Jump Aninasyonu Sorunu theysfkaan 6 1,048 22-01-2018, Saat: 19:55
Son Yorum: theysfkaan
  Animasyon Sorunu theysfkaan 10 1,459 20-01-2018, Saat: 23:03
Son Yorum: theysfkaan
  karakter import sorunu halisyor 2 692 18-11-2017, Saat: 00:48
Son Yorum: nazim
  Addittivie sorunu Betuncali 0 583 04-06-2017, Saat: 13:34
Son Yorum: Betuncali

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.