Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ACEMİ SORUSU Cinematic Yapımında Bazı Sıkıntılar
#1
Merhabalar oyunumun başlangıcı için bir sinematik yapıyorum ama bazı sorularım olacak. Sinematikte karakter düz bir şekilde yürüyecek bunun için yürüme animasyonu ekledim ama karakter ilk saniyelerde normal yürürken sonradan çok hızlanmaya başlıyor. Sinematiğin süresini uzatarak sorunu gidermeye çalıştım ama beceremedim. Neyden kaynaklandığını bulamıyorum yardımcı olur musunuz?

2. Sorum: Oyunumun başlangıcında olacak sinematik bittikten sonra karakterin sinematikteki yerinde gözükmemesini istiyorum. Bunu yapmanın bir yolu var mı acaba? Sinematikte olacak karakter ana karakterimden farklı, oyunda sadece sinematik için kullanmak istiyorum.

[img]rM6CYJ.png[/img]
Ara
Cevapla
#2
Karaktere hareket vermek için In place yürüme animasyonu kullanarak sequencer üzerinde karakterin hareket noktalarına transform atayarak yaparak sorunu giderirsin.
2. sorun; karaktere BP atayarak sequencer sonunda add event ile destroy actor dersen kaybolacaktır
Ara
Cevapla
#3
(27-06-2020, Saat: 14:56)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Karaktere hareket vermek için In place yürüme animasyonu kullanarak sequencer üzerinde karakterin hareket noktalarına transform atayarak yaparak sorunu giderirsin.
2. sorun; karaktere BP atayarak sequencer sonunda add event ile destroy actor dersen kaybolacaktır

2. Soruya verdiğin cevabı denedim ama başaramadım fotoğraflarla göstere bilirmisin?
Ara
Cevapla
#4




Ekran kartım patates oldu UE giremiyorum. Videonun 3:00 a bak orada gösteriyor event ekleme
Ara
Cevapla
#5
(28-06-2020, Saat: 10:14)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  



Ekran kartım patates oldu UE giremiyorum. Videonun 3:00 a bak orada gösteriyor event ekleme

Event eklemeyi anladım ama karakterime tam olarak nasıl bi bp eklemem gerekiyor
Ara
Cevapla
#6
(28-06-2020, Saat: 16:43)Takker Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-06-2020, Saat: 10:14)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  



Ekran kartım patates oldu UE giremiyorum. Videonun 3:00 a bak orada gösteriyor event ekleme

Event eklemeyi anladım ama karakterime tam olarak nasıl bi bp eklemem gerekiyor

Karakterini sadece model (skeletal/static mesh) olarak kullanman yerine karakterini bir Actor Blueprint haline getirmenden söz etmiş nonlinear anladığım kadarıyla. Karakterini bir actor yaptığında, ona cast edebilir, ve blueprint işlemlerini yerine getirebilirsin. Ya da, sadece sequence sırasında görünen mesh'i kaybetmek istiyorsan, 'track' menüsü altında visibility seçeneği aracılığıyla modelin görünürlüğünü keyleyerek işini çözebilirsin, bu kısa vadede işine yarar, ama uzun vadede problem çıkarabilir. Şu an çok müsait değilim ama ya bu akşam ya da yarın bir örnek yapıp buraya eklerim.
Ara
Cevapla
#7
(28-06-2020, Saat: 16:50)umberforge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-06-2020, Saat: 16:43)Takker Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Event eklemeyi anladım ama karakterime tam olarak nasıl bi bp eklemem gerekiyor

Karakterini sadece model (skeletal/static mesh) olarak kullanman yerine karakterini bir Actor Blueprint haline getirmenden söz etmiş nonlinear anladığım kadarıyla. Karakterini bir actor yaptığında, ona cast edebilir, ve blueprint işlemlerini yerine getirebilirsin. Ya da, sadece sequence sırasında görünen mesh'i kaybetmek istiyorsan, 'track' menüsü altında visibility seçeneği aracılığıyla modelin görünürlüğünü keyleyerek işini çözebilirsin, bu kısa vadede işine yarar, ama uzun vadede problem çıkarabilir. Şu an çok müsait değilim ama ya bu akşam ya da yarın bir örnek yapıp buraya eklerim.

Teşekkür ederim örneği yükledikten sonra daha iyi anlıyabilirim, şuanda çok fazla bilgim olmadığı için fotoğrafsız pek anlayamıyorum.
Ara
Cevapla
#8
(28-06-2020, Saat: 17:27)Takker Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-06-2020, Saat: 16:50)umberforge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Karakterini sadece model (skeletal/static mesh) olarak kullanman yerine karakterini bir Actor Blueprint haline getirmenden söz etmiş nonlinear anladığım kadarıyla. Karakterini bir actor yaptığında, ona cast edebilir, ve blueprint işlemlerini yerine getirebilirsin. Ya da, sadece sequence sırasında görünen mesh'i kaybetmek istiyorsan, 'track' menüsü altında visibility seçeneği aracılığıyla modelin görünürlüğünü keyleyerek işini çözebilirsin, bu kısa vadede işine yarar, ama uzun vadede problem çıkarabilir. Şu an çok müsait değilim ama ya bu akşam ya da yarın bir örnek yapıp buraya eklerim.

Teşekkür ederim örneği yükledikten sonra daha iyi anlıyabilirim, şuanda çok fazla bilgim olmadığı için fotoğrafsız pek anlayamıyorum.

aC9SHaE.jpg
Ara
Cevapla
#9
(28-06-2020, Saat: 19:41)umberforge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-06-2020, Saat: 17:27)Takker Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Teşekkür ederim örneği yükledikten sonra daha iyi anlıyabilirim, şuanda çok fazla bilgim olmadığı için fotoğrafsız pek anlayamıyorum.

aC9SHaE.jpg

Bu kadar uğraşıp, anlattığın için teşekkür ederim. Şuanda sorunum tamamen çözüldü.
Ara
Cevapla
#10
(29-06-2020, Saat: 02:34)Takker Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-06-2020, Saat: 19:41)umberforge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  aC9SHaE.jpg

Bu kadar uğraşıp, anlattığın için teşekkür ederim. Şuanda sorunum tamamen çözüldü.

Ne demek rica ederim, yine takıldığın bir yer olursa özel mesaj aracılığıyla da ulaşabilirsin, genelde akşamları müsait oluyorum gün içinde dönmesem bile akşam mutlaka cevap veririm.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bazı Temel Sorular usen 5 1,532 30-10-2015, Saat: 09:33
Son Yorum: usen

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.