Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Class Objesi
#1
Arkadaşlar bu oyunlarda örneğin bir kalp işareti koyarlar onu alınca can doluyor.Fakat sürekli onu tekrar tekrar kodlayıp koymazlar mapa bir kere kodlarlar ve o artık özellikli kodlanmış bir class eşyası olur sürükle bırak yapınca ilk yaptıgı gibi aynı özelliği gösterir.Örneğin bir eşyaya özellik verdim kodla alınca canım doluyor ben bunu haritanın bir çok yerine koymak istiyorum fakat herbirini tekrar tekrar kodlamak istemiyorum ne yapacağım ?
Benim amacım şu triggerbox üzerine gelince ragdoll olsun istiyorum triggerboxa o özelliği verdim kopyala yapıştır yapsam yine çalışır mı ? Yoksa başka yöntemi varmı örneğin sadece triggerbox için değilde bi objenin üstüne geldiğimde olsun istiyorum fakat ondan birden fazla olacak.
Cevapla
#2
Yeni bir XActor Blueprint Class oluşturduğunuzda bu aktörün sahnedeki tüm örnekleri ve hatta bu aktörden kalıtım almış sınıfların örneklerinin tamamı aynı özelliği gösterir. Yapmanız gereken; yeni bir Actor Blueprint Class oluşturup ilgili kodu yazmanız ve ardından bu aktörün örneklerini sahneye yerleştirmeniz. Eğer bu aktör trigger özellikleri kullanacaksa TriggerActor, StaticMesh bulunduracaksa StaticMeshActor de kullanabilirsiniz. Sadece boş bir Actor Blueprint oluşturup, Trigger ve/veya StaticMesh bileşenlerini kendiniz ekleyebilirsiniz.
Cevapla
#3
(28-10-2016, Saat: 15:09)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Yeni bir XActor Blueprint Class oluşturduğunuzda bu aktörün sahnedeki tüm örnekleri ve hatta bu aktörden kalıtım almış sınıfların örneklerinin tamamı aynı özelliği gösterir. Yapmanız gereken; yeni bir Actor Blueprint Class oluşturup ilgili kodu yazmanız ve ardından bu aktörün örneklerini sahneye yerleştirmeniz. Eğer bu aktör trigger özellikleri kullanacaksa TriggerActor, StaticMesh bulunduracaksa StaticMeshActor de kullanabilirsiniz. Sadece boş bir Actor Blueprint oluşturup, Trigger ve/veya StaticMesh bileşenlerini kendiniz ekleyebilirsiniz.

Dediğinizi yaptım oldu çok teşekkürler. actor oluşturup daha sonra hangi rolde oynayacağını seçebiliyoruz trigger mesh falan.peki ben hareket eden bir çubuk yaptım mesela ileri geri gidiyor triggeri bunun üzerine takmak istiyorum onunla birlikte hareket etsin socket deniyordu sanırım onu nasıl yapabilirm. Hani şu karaktere çift tıklayıp lamba yapıp üzerine monte ediyorduk flashlight oluyordu onun gibi mi yoksa başka bir yolu mu var ?
Cevapla
#4
(28-10-2016, Saat: 17:55)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-10-2016, Saat: 15:09)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Yeni bir XActor Blueprint Class oluşturduğunuzda bu aktörün sahnedeki tüm örnekleri ve hatta bu aktörden kalıtım almış sınıfların örneklerinin tamamı aynı özelliği gösterir. Yapmanız gereken; yeni bir Actor Blueprint Class oluşturup ilgili kodu yazmanız ve ardından bu aktörün örneklerini sahneye yerleştirmeniz. Eğer bu aktör trigger özellikleri kullanacaksa TriggerActor, StaticMesh bulunduracaksa StaticMeshActor de kullanabilirsiniz. Sadece boş bir Actor Blueprint oluşturup, Trigger ve/veya StaticMesh bileşenlerini kendiniz ekleyebilirsiniz.

Dediğinizi yaptım oldu çok teşekkürler. actor oluşturup daha sonra hangi rolde oynayacağını seçebiliyoruz trigger mesh falan.peki ben hareket eden bir çubuk yaptım mesela ileri geri gidiyor triggeri bunun üzerine takmak istiyorum onunla birlikte hareket etsin socket deniyordu sanırım onu nasıl yapabilirm. Hani şu karaktere çift tıklayıp lamba yapıp üzerine monte ediyorduk flashlight oluyordu onun gibi mi yoksa başka bir yolu mu var ?

Triger box sahnedeki aktöre atach la. soket gibi işini görür .


Aktör healt bari gibi birşey ise aktör ün içinden box collision ekle .  Triger box ile aynı mantık olur .  Daha kolay olur .
Ara
Cevapla
#5
(28-10-2016, Saat: 19:12)talisca90 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(28-10-2016, Saat: 17:55)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Dediğinizi yaptım oldu çok teşekkürler. actor oluşturup daha sonra hangi rolde oynayacağını seçebiliyoruz trigger mesh falan.peki ben hareket eden bir çubuk yaptım mesela ileri geri gidiyor triggeri bunun üzerine takmak istiyorum onunla birlikte hareket etsin socket deniyordu sanırım onu nasıl yapabilirm. Hani şu karaktere çift tıklayıp lamba yapıp üzerine monte ediyorduk flashlight oluyordu onun gibi mi yoksa başka bir yolu mu var ?

Triger box sahnedeki aktöre atach la. soket gibi işini görür .


Aktör healt bari gibi birşey ise aktör ün içinden box collision ekle .  Triger box ile aynı mantık olur .  Daha kolay olur .

Ben şimdi triggerboxa girince simulate physics olsun istiyordum onu yaptım.Karakterde can olmayacak örneğin hareket eden obje çarpınca direkt simulate physics olacak o yüzden hareket eden objenin önüne takmayı düşünüyordum.
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  GameState class'a yeni bir class daha ekleyebilir miyim? serhatwxe 2 114 22-08-2023, Saat: 13:04
Son Yorum: serhatwxe
  Default Pawn Class Değişmiyor mrtcnaslnts 1 669 11-08-2020, Saat: 14:14
Son Yorum: erginegider
  [ACEMİ SORUSU] Bir Child Actor'ü Class Default'u Değiştirerek Nasıl Oluştururum. omer.hatay 2 904 21-07-2020, Saat: 16:34
Son Yorum: omer.hatay
  Widget(UI)Class Ekrandan kaybolmasi Nitt0 2 1,397 25-01-2019, Saat: 00:55
Son Yorum: Nitt0
  Class Reference xWiggle 6 1,920 10-08-2018, Saat: 22:02
Son Yorum: xWiggle
  All Actors Of Class leonscottkfm 3 1,746 09-07-2017, Saat: 11:09
Son Yorum: Khubur
  Grass Type'den Grass objesi çekme furkanxdgs4 2 1,483 01-02-2017, Saat: 19:35
Son Yorum: furkanxdgs4
  Class Blueprint Sorusu qukla 16 5,369 11-08-2015, Saat: 16:55
Son Yorum: qukla
  Class Blueprint'e Matinee Eklemek qukla 2 1,932 06-08-2015, Saat: 19:45
Son Yorum: qukla

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.