Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Client Server Farkı
#1
Şimdi bir tane particle system oluşturdum Trail şeklinde ve bir actor oluşturup içine koydum(Projectile Movement içermekte).Karakterimin önünede bir tane Projectile'ı Spawnlayacağım yer için bir mesh oluşturdum.Bir tuşa bastığım zaman replicated şekilde orda Spawnlıyorum  ve ileri doğru hareket ediyor .Yalnız şöyle bir sorun var.Client'da Spawnladığım zaman biraz ilerisinde spawnlıyor bu trail daha doğrusu Trail böyle 0.1-0.2 saniye geçtikten sonra gözükmeye başlıyor.Yalnız Serverda tam olarak istediğim yerde spawnlıyo (Editörde deniyorum bunları).Bu neden oluyor anlamış değilim.Ue4 editöründen kaynaklı bir durummu acaba ? Yoksa trail için gecikmeyi engelleyecek bir seçenekmi varmı ? 

Bir de şöyle bir şey var actor tam zamanında spawnlanıyo yalnız trail geç gözüküyor. Öyle geldi anlayamadımda tam...

Teşekkürler . Smile
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Dedicated Server ? Joseph_Micheal 10 325 07-01-2019, Saat: 11:42
Son Yorum: Joseph_Micheal
  Multiplayer Server ve client acemiunrealci 6 238 13-12-2018, Saat: 12:36
Son Yorum: Ozzy
  Server-Client Widget Blueprint kinglord34 3 603 04-09-2017, Saat: 09:35
Son Yorum: Fatalitech

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.