Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Çoklu Objeye Tek materyal atama?
#1
Arkadaşlar detaylı bi karakter yaptım çelik yelek eldiven kask vs. gibi bunlar ayrı objeler. Materyaller vs herşey ayrı. Bunu "Blender'da" Tek bi materyal haline nasıl getirebilirim? (Boyama yapmadan)
(Karakterde Ekipmanlar vs. Toplamda en az bi 10 tane material var Oyunda performans açısından sorun olursa tek materyal ve texture halinde yapmak istiyorum)
Ara
Cevapla
#2
Eğer karakterin aksesuarlarını tak çıkar yapmayacaksan, ctrl+j ile objeleri birleştirebilirsin, ancak bu durumda UV map i yeniden oluşturman gerekir. eğer aksesuarda kendine özel boyanmış texture varsa UV map alanı daralacağı için detay kaybına uğraman muhtemel bunu göz önünde bulundurmayı unutmamalısın. 
Birleştirdiğin objelere materyal bölümünden + ya basarak yeni materyaller ekleyip, birleşmiş objede Edit Mode a geçerek materyali atamak istediğin kısımları işaretliyor ve Assign a basıyoruz böylece sonradan eklediği o materyale sadece seçili kısımlar atanmış oluyor. 

Kolay gelsin
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Emissive Black Materyal Oluşturulabilir mi? AlparslanGurlek 0 249 30-09-2019, Saat: 14:52
Son Yorum: AlparslanGurlek
  Nasıl İnternetten Materyal Yüklerim asdadada 8 2,507 30-08-2019, Saat: 17:34
Son Yorum: hasankoccak35
  Texture ve Materyal Arşiv Klasörü Oluşturmak ? ahmetkoker 0 673 27-03-2017, Saat: 19:29
Son Yorum: ahmetkoker
  Bsp ye materyal ekleme SamsunLee 5 1,256 16-08-2015, Saat: 21:16
Son Yorum: SamsunLee
  Materyal boyutlandırma Ertuncj Animations 2 925 09-08-2015, Saat: 15:08
Son Yorum: Ertuncj Animations

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.