omer.hatay

Yeni üye
2 May 2019
182
14
0
24
(34) İstanbul Avrupa
Bir mermi ateşlediğim zaman, çok hızlı gittiği için çarpışacağı nesneyi yok sayıp geçip gidiyor. Bir collision ım var ve bu collision ın "Hit" eventini kullanamıyorum. Mermim için özel olarak collision oluşturdum, ve herkesle overlap olmasını sağladım önce overlap fonksiyonları çalıştı, sonra hepsini block yaptım ama block yapınca hiçbir şey işe yaramıyor. Ayar 1 Ayar 2 Sonuç Burda gördüğünüz "Projectile" Sonuç linkinde gördüğünüz mor mermiler, "Unit" ise yukarıda mermilerin içinden geçtiği nesne.
 
Hit eventların çalışması için mermide physics aktif olmalı ayrıca mermi üzerinde Use CCD(Continue Collision Detection) özelliğini açarsan hızı yüksek projectilelarda ıska geçmesini engellersin, CCD performans düşürür ancak bu tür durumlarda gereklidir.

kolay gelsin
 
nonlinear' Alıntı:
Hit eventların çalışması için mermide physics aktif olmalı ayrıca mermi üzerinde Use CCD(Continue Collision Detection) özelliğini açarsan hızı yüksek projectilelarda ıska geçmesini engellersin, CCD performans düşürür ancak bu tür durumlarda gereklidir.

kolay gelsin

Physics aktif edince, mermi hareket etmiyor. Ateşlediğim konumda sabit duruyor.
 
o zaman şöyle söyleyeyim. fiziksel mermilerde önemli olan mesh değil collision, sen meshe fizik tanımlayıp vurmasını beklersen pek sonuç alamazsın açıkçası. sphere veya diğerlerinden collision ı kök olarak tanımlayıp bunda fiziği aktive edeceksin.

Screenshot_1.png