Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Collision Sorunu
#1
Merhabalar,

Bir füzenin hedef gövdesine değdiğinde hit mesajını debug etmek için çalışıyorum.

Tamamen kod tarafında üretilen 2 nesnem var. Kullanıcı bir tuşa bastığında füzeyi spawn edip hedefe doğru yönlendiriyorum. Füzenin ne yere ne de hedefe vardığında hit mesajını alamamaktayım.

AddActorLocalOffset ile hareket ettirmekte, onhit kaydetmiş olmama rağmen ne onhit'te ne de AddActorLocalOffset.Sweep'te bir cevap alamamaktayım. Ek olarak füze landscape temasında da uyarı vermemekte. Yardımcı olabilecek, konu hakkında bir bilgisi olan var mıdır?
Ara
Cevapla
#2
Öncelikle, çarpışmakta olan iki nesneninde Simulate Hit Events seçenekleri açık olmalı. Tam doğru olmamış olabilir seçeneğin ismi. Collision kısmında bulursun. İkinci olarak roketin collisionının kesin olarak root component olması lazım. Üçüncüsü, çarpışacak collisionlerin birbirlerinini blocklaması lazım.
Ara
Cevapla
#3
Event Hit sistemi yalnızca fiziksel objelerde çalışır yani "simulate physics" açık olmak zorunda, LocalOffset ile hareket ettirdiğin bir objeyi ancak overlap ile kullanabilirsin.
Ara
Cevapla
#4
Generate Overlap Events = True
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Game Instance sorunu Uyuşuk Aslan 4 478 02-07-2021, Saat: 23:31
Son Yorum: erginegider
  Compiling Sorunu mrtcnaslnts 1 315 17-06-2021, Saat: 18:05
Son Yorum: nonlinear
  New C++ Class Sorunu mrtcnaslnts 2 423 09-03-2021, Saat: 16:46
Son Yorum: mrtcnaslnts
  [ACEMİ SORUSU] Proje Açılma Sorunu serhat272 3 1,243 05-01-2020, Saat: 22:41
Son Yorum: serhat272
  TArray<> Remove sorunu Yıldıray 3 1,642 16-12-2015, Saat: 21:59
Son Yorum: cahitburak

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.