Leralonde

Yeni üye
16 Tem 2015
204
1
0
(61) Trabzon
Merhaba , oyun için save sistemi yaptım ve ana menü oluşturdum.Ana menüde resume butonu yapıyorum ve izlediğim video da hangi levelda bulunduğunu anlamak için "Current Level Name" node u kullanılıyordu.Fakat current level name  node u unu yada ona benzer bir fonksiyon bulamadım.Bu konu hakkında bilginiz var mı ?


4.8.3 sürümünü kullanıyorum.

Edit : Bahsettiğim fonksiyon 4.10 sürümünde mevcut peki bu fonksiyonun içeriğini bulabilmemizin imkanı var mı ?


Edit : Projemi 4.10.4 sürümüne geçirdim ve sorunum çözüldü.
 
Leralonde' Alıntı:
Merhaba , oyun için save sistemi yaptım ve ana menü oluşturdum.Ana menüde resume butonu yapıyorum ve izlediğim video da hangi levelda bulunduğunu anlamak için "Current Level Name" node u kullanılıyordu.Fakat current level name  node u unu yada ona benzer bir fonksiyon bulamadım.Bu konu hakkında bilginiz var mı ?


4.8.3 sürümünü kullanıyorum.

Edit : Bahsettiğim fonksiyon 4.10 sürümünde mevcut peki bu fonksiyonun içeriğini bulabilmemizin imkanı var mı ?

Blueprint üzerinde bir yolu yok. C++ üzerinde bir BlueprintFunctionLibrary oluşturup yapabilirsiniz.
https://answers.unrealengine.com/questions/122415/how-to-get-map-name-in-bp.html#answer-148974

Genel olarak da projelerinizi bir yedek alıp yeni sürüme yükseltmenizi öneririm.
 
Sürüm yükseltme gibi bir şansınız yoksa şöyle birşey yapabilirsiniz. Game Instance içinde bir string değişkeni yaratırsınız, ardından her level'ın Level BP'i içinden EventBeginPlay ile level ismi neyse bu değişkene yazdırırsınız. Değişken Game Instance içinde bulunduğu için istediğiniz BP içinden rahatça level ismine ulaşabilirsiniz böylece.