Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Damage error
#1
Klasik bir damage hasar actor yaptım karakter içinde durdukça her 2 saniyede bir hasar alıyor. Verdiği hata :Blueprint Runtime Error: "Accessed None trying to read property K2Node_DynamicCast_AsThird_Person_Character_1". Blueprint:  Damage Function:  Execute Ubergraph Damage Graph:  EventGraph Node:  Branch


xelV5o.png
Ara
Cevapla
#2
(13-09-2020, Saat: 16:00)mariposaaaa Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Klasik bir damage hasar actor yaptım karakter içinde durdukça her 2 saniyede bir hasar alıyor. Verdiği hata :Blueprint Runtime Error: "Accessed None trying to read property K2Node_DynamicCast_AsThird_Person_Character_1". Blueprint:  Damage Function:  Execute Ubergraph Damage Graph:  EventGraph Node:  Branch


xelV5o.png
Muhtemelen geriye dönen delay lar yüzünden ilk başta dönen thirdpersoncharacter boşa çıkıyor o yüzden hata alıyorsun. Kurmaya çalşıtığın sistem için uygulanması gereken şemayı senin için kurdum test ettim :
 https://drive.google.com/file/d/1ArzOXIb...sp=sharing

Not: En son invalidate değil Clear timer by handle olacak
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ufak bir damage sorusu (HEADSHOT) serhatwxe 8 323 07-05-2020, Saat: 02:57
Son Yorum: muhammedsgrl
  AI Damage System Sorunları MR Studio 3 393 19-09-2019, Saat: 00:39
Son Yorum: MR Studio
  Trigger Take Damage Trepidation 12 1,755 11-04-2016, Saat: 11:30
Son Yorum: Trepidation
  Yapay zeka (AI) karakterimin yanına yaklaştığında attack animasyonu ve damage Onlyleblanc05 2 1,500 09-12-2015, Saat: 21:48
Son Yorum: TornadoTT

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.