Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dirt material nasıl yapabilirim
#1
Kullandığım modelin köşelerine leke eklemek istiyorum,lekenin boyunu ve kullanacağım lekeyi parametreden değişmek istiyorum dersini bulamadım yardımcı olur musunuz?
Ara
Cevapla
#2
Normalde motor dışında modelin texture ları hazırlanırken cavity veya AO map hazırlanır veya dirt map elle boyanır siyah&beyaz maske olarak. Onunla uğraşamam, motor içinde bir yöntem istiyorum derseniz şurada bahsedilen lightmap ambient occlusion'ını kullanabilirsiniz: http://www.unrealengineturkiye.com/7-16-...onusu.html Tabi bunun kısıtlaması da sadece statik aydınlatma ve static mesh'ler için olan bir özellik olması.

Edit: Bir başka yöntem daha geldi aklıma motor içinde: Vertex Paint. Yalnız bunun için de modelin poligon sayısının istenen detayı verebilecek kadar yüksek olması lazım.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#3
şu videoda gördüm https://www.youtube.com/watch?v=SWZDtuss_ao nasıl yaptığını tam çözemedim bu Ambient Occlusion material maskesi le yapıldı dimi ?
Ara
Cevapla
#4
Evet, öyle görünüyor. Dağılma oranını da materyal içinden cheapcontrast veya Power ile ayarlamıştır sanırım.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#5
Teşekkürler bir tavsiyem olacak forumda material adına bir bölüm olsa çok faydalı olur konular kayıp oluyor hatta daha fazla kategoriye ayrılırsa çok güzel oyun,mimari vs gibi bölümlerin açılmasıda çok faydalı olur gibi
Ara
Cevapla
#6
Render bölümü zaten materyal, aydınlatma, post process gibi konular için var. Siz BP bölümüne açmışsınız konuyu. :P Forum bölümleri de yeterli zaten ama herkes kolayına gelen yere soruyor sorusunu. Genel Sohbet bölümü zaten bit pazarı gibi. C++ tan materyale herşey oraya gidiyo çoğunlukla nedense...
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#7
ben konuyu nereye açacağımı bilemedim ondan yazdım bu konu başlığına unrelinengine forumundaki gibi sınıflandırmada detaya inilebilir mesela renderin alt konuları olarak material postprosest gibi alt konular çok daha kullanışlı olur gibi.Tavsiye olarak fikrim.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unreal Engine Material mucahittan 3 234 03-01-2019, Saat: 00:17
Son Yorum: Jacky
  Material hakkında ufak sıkıntı toprakbey 2 705 12-09-2016, Saat: 16:17
Son Yorum: toprakbey
Photo fbx VE obj Material hatası Lusiados 0 563 18-06-2016, Saat: 07:05
Son Yorum: Lusiados
  material render sorunu guvengunes 0 604 01-03-2016, Saat: 12:32
Son Yorum: guvengunes
  deferred decals material görünmüyor colosuss 12 1,907 17-02-2016, Saat: 05:41
Son Yorum: Trepidation
  Material Problemi guvengunes 4 900 11-02-2016, Saat: 23:26
Son Yorum: DeveloperPHOBOS
  UE4 e kolay yoldan nasıl cisim - araba - karakter vb ekleyebiliriz ?? rotind432 3 728 02-12-2015, Saat: 16:45
Son Yorum: rotind432
Question Build lighting süresi nasıl kısaltılır? onuronder 3 1,191 29-07-2015, Saat: 15:58
Son Yorum: Jacky

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.