thecrack

Yeni üye
13 Ara 2018
3
0
0
(34) İstanbul Anadolu
Arkadaşlar merhabalar

2 gün önce ue4 kullanımına başladım. Spesifik modeller haricinde duvar pencere gibi materyallerin 3d modellerini hazır alıyorum. Aldığım modelde duvarı yerleştirdim ardından pencereyi yerleştirdiğimde şeffaf olması gereken kısımlar şeffaf değildi. Pencerenin cam kısmıda transparan değildi. 

Youtube da bazı videolar gördüm Geometry- Küp ü secip brush setting- Sub u seçiyorum işliyor lakin sadece kendi materyalinde (yani duvarı küpten yaparsam küp e işliyor dışarıdan import ettiğim pencere veya duvarı transparan yapmıyor) işliyor.

küp veya başka madde kullanarak dışarıdan import ettiğim veya küp olmayan materyalleri nasıl transparan yapabilirim? 

Teşekkürler
 
thecrack' Alıntı:
Arkadaşlar merhabalar

2 gün önce ue4 kullanımına başladım. Spesifik modeller haricinde duvar pencere gibi materyallerin 3d modellerini hazır alıyorum. Aldığım modelde duvarı yerleştirdim ardından pencereyi yerleştirdiğimde şeffaf olması gereken kısımlar şeffaf değildi. Pencerenin cam kısmıda transparan değildi. 

Youtube da bazı videolar gördüm Geometry- Küp ü secip brush setting- Sub u seçiyorum işliyor lakin sadece kendi materyalinde (yani duvarı küpten yaparsam küp e işliyor dışarıdan import ettiğim pencere veya duvarı transparan yapmıyor) işliyor.

küp veya başka madde kullanarak dışarıdan import ettiğim veya küp olmayan materyalleri nasıl transparan yapabilirim? 

Teşekkürler
Hazır almana gerek yok pencereyi kendinde olusturabilirsin.

Geometriden pencerenin çerçevelerini oluştur sonra hepsini Ctrl+Sol tıkla seç, details+brush settingsden "create Static mesh" yap ve Content içine kaydet. Çerçeveler static mesh'e çevrilip birleştirilecek. Sonra static meshe cevirdiğin pencereyi bulup oyunun içine bırak. Cam eklemek içinde bir "Plane" olustur ve pencerenin içine yerdeştir. Glass material varsa 'Plane'in üstüne sürükle bırak. Bu kadar. 
Tabi pencereyle camı birleştirmek istersen
"Windows+Developer Tools+Marge Actors" yapman gerekiyo.