Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Efe Celsus Kütüphanesi
#1
Unreal Engine'de ilk yapıtım Efe Celsus Kütüphanesi'ni 3.5 saatte sonunda bitirdim. Biraz acemice yaptım fakat olduğu kadar oldu. Çok fazla block kullandım. Çok fazla zaman harcadım fakat yanlışlarımı söylerseniz bunları düzeltirim. Bu kadarla bitirmeyeceğim arka tarafınıda yapacağım. 


BvpDAg.png

ZMb7Ea.png

o0Drkm.png
"Geçmişini bilmeyen bugünü anlayamaz ve yarınını kuramaz."    -Barış Manço
Ara
Cevapla
#2
Modellemeden pek anlamam ama farklı bir tarzı olmuş. Bir nevi eskilik katıyor olaya. Merdivenleri beğendim. Tasarım oldukça hoş.
Cevapla
#3
Yapıcı bir eleştiri yapayım;

Gökyüzü,ışık ve modeller farklı dünyalardaymış gibi duruyor,umarım anlatabilmişimdir.

Yıkık,terkedilmiş bir ortamı günlük güneşlik havada işlemek saçma olur.

Bunun yanında aa sıkıntısı var,editörü kullandığınız ayarladan olabilir.

Assetlar sizinse güzel bir çalışma olmuş,sizin değilse başlangıç için yeterli bir dizayn  Big Grin
Ara
Cevapla
#4
(07-02-2017, Saat: 00:50)ClimbDown Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Yapıcı bir eleştiri yapayım;

Gökyüzü,ışık ve modeller farklı dünyalardaymış gibi duruyor,umarım anlatabilmişimdir.

Yıkık,terkedilmiş bir ortamı günlük güneşlik havada işlemek saçma olur.

Bunun yanında aa sıkıntısı var,editörü kullandığınız ayarladan olabilir.

Assetlar sizinse güzel bir çalışma olmuş,sizin değilse başlangıç için yeterli bir dizayn  Big Grin

Oyunu tek başıma yaptığım için assetler bana ait deil unreal enginenin sunduğı bir packten aldım. Elimden bu kadar geldi. İlk çalışmam için biraz acemice kullandım zamanı
"Geçmişini bilmeyen bugünü anlayamaz ve yarınını kuramaz."    -Barış Manço
Ara
Cevapla
#5
Başlangıç için güzel bir adım olmuş. Bana kalırsa post process ve referans aldığın yerin ayrıntılarına uğraşman lazım. Örneğin, Efe Celsus Kütüphanesi daha çorak bir alan. 

Çimleri kaldırıp biraz kum tarzı bir terrain kullanabilirsin. Bunun haricinde levelde kullanmış olduğun objelerin materyallerine bir göz at. Maskeleme işlemi yaparak burada bulunan kaplamalara da kum tarzında bir texture ekleyebilirsin... Particle olarak fog ve dust efektleri güzel gidebilir.

Bunun haricinde gözüme çarpan diğer mesele; Directional light. Dediğim gibi kaplamaları biraz daha çorak hale getirirsen, indirect aydınlatma kullanıp mekanın içine güzel bir ışık verebilirsin diye düşünüyorum.
Özelden sorulan Unreal Engine soruları cevaplanmayacaktır.
Cevapla
#6
Folieage lar çok lineer şekilde yerleştirilmiş onları düzeltebilirsin.
Ara
Cevapla
#7
Bunu Fps Oyun projemizde kullanmak isterim
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.