Karakterin x-y-z location ve rotation değerlerini sırasıyla "get actor location" ve "get actor rotation" olarak alabilirsin location sarı rotation mor renktedir. Bunlar ayrı değerlerdir eğer karakterin direk tüm konumlarını almak istiyorsan yani location,rotation ve scale(bunların anlamı sırasıyla location=Sega sola ileri geri koordinatlaridir. Rotation=sağa sola aşağı yukarı döndürme koordinati. Scale=büyüklük oranı) bunlarda direk "get actor transform" olarak alınır. Rengi ise turuncudur. Bu arada egimden kastın nedir tam olarak anlayamadım
 
muhammedsgrl' Alıntı:
Karakterin x-y-z location ve rotation değerlerini sırasıyla "get actor location" ve "get actor rotation" olarak alabilirsin location sarı rotation mor renktedir. Bunlar ayrı değerlerdir eğer karakterin direk tüm konumlarını almak istiyorsan yani location,rotation ve scale(bunların anlamı sırasıyla location=Sega sola ileri geri koordinatlaridir. Rotation=sağa sola aşağı yukarı döndürme koordinati. Scale=büyüklük oranı) bunlarda direk "get actor transform" olarak alınır. Rengi ise turuncudur. Bu arada egimden kastın nedir tam olarak anlayamadım
Karakterin eğik bir box ta olup olmadığını denetletmek.
 
Şimdi şöyle bunu ne için kullanacağın önemli yanı eğime göre karakterini yokuş yukarı yavaşlatmak mi amacın yoksa başka birşey mi yani asıl amacini bilirsem daha iyi yardımcı olurum ?
 
muhammedsgrl' Alıntı:
Şimdi şöyle bunu ne için kullanacağın önemli yanı eğime göre karakterini yokuş yukarı yavaşlatmak mi amacın yoksa başka birşey mi yani asıl amacini bilirsem daha iyi yardımcı olurum ?

belli bir eğime geldiğinde animasyon başlatmak istiyorum ve tekrardan belli bir eğime geldiğinde animasyonu sonlandırmak
 
Eyimi bulmak için karakterin iskeletinden yere yakın iskeletin ( Genelde foot iskeleti kullanılmakta. ) lokation alarak line trace çıkışı z yönde yapılmalı. Hit location ile iskelet location arasında karşılaştırma yaparak eyimi bulma imkanımız var.