Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Equip Sorunu
#11
(10-09-2020, Saat: 05:15)Emirhan Altaş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-09-2020, Saat: 02:51)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Yanlış anlamadıysam sen yerden bir silah veya kalkan aldığında onu spawnlatarak karaktere tutturuyorsun, yerdekini de hide yapıp geçiyorsun, eğer durum buysa yine yanlış yoldasın.
Bir önceki mesajda yazdığım gibi karaktere ne attach lamak istiyorsan onlar için bir data oluştur, soketi rotasyonu vs. için.  elinden bırakmak istediğinde ise Detach kullanarak elinden atacaksın. yerdeki diğer malzemelerle işin yok yani

Yerdekini hide yapmıyorum, destroy actor yapıyorum. ve karaktere kalkanı spawn yapmıyorum sadece set static mesh diyerek modeli veriyorum ve attach yapıyorum.  Data oluşturma konusunda bir bilgim yok maalesef. Paylaştığım video da ki sorunu nasıl çözeceğimi biliyorsanız söyler misiniz?
Detach etmenin, spawn yaparak modeli droplamaktan ne farkı var ki? static meshine none verdiğimde ben sadece elde göremiyorum ama model orada duruyor mu? eğer böyle ise bunun ne tür bir - si var ki?

Kardeş tam olarak anlatabilmek için şu video da senin durumu açıklamaya çalıştım. Lütfen pause yaparak izle.

  https://drive.google.com/file/d/1aIyAXmK...sp=sharing

Burada Basit bir şekilde nasıl yapılabileceğini gösterdim.

https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing


Burada da spheretrace ile nasıl yapılacağını gösterdim. Umarım yeterli olur:

https://drive.google.com/file/d/1WB4ujmV...sp=sharing
Ara
Cevapla
#12
(10-09-2020, Saat: 09:43)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-09-2020, Saat: 05:15)Emirhan Altaş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Yerdekini hide yapmıyorum, destroy actor yapıyorum. ve karaktere kalkanı spawn yapmıyorum sadece set static mesh diyerek modeli veriyorum ve attach yapıyorum.  Data oluşturma konusunda bir bilgim yok maalesef. Paylaştığım video da ki sorunu nasıl çözeceğimi biliyorsanız söyler misiniz?
Detach etmenin, spawn yaparak modeli droplamaktan ne farkı var ki? static meshine none verdiğimde ben sadece elde göremiyorum ama model orada duruyor mu? eğer böyle ise bunun ne tür bir - si var ki?

Kardeş tam olarak anlatabilmek için şu video da senin durumu açıklamaya çalıştım. Lütfen pause yaparak izle.

  https://drive.google.com/file/d/1aIyAXmK...sp=sharing

Burada Basit bir şekilde nasıl yapılabileceğini gösterdim.

https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing


Burada da spheretrace ile nasıl yapılacağını gösterdim. Umarım yeterli olur:

https://drive.google.com/file/d/1WB4ujmV...sp=sharing
Yardım için teşekkür ederim. Şimdi yöntemlerinizi deneyeceğim ama bu linke erişim sağlayamıyorum, güncelleyebilir misiniz?
https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing
Ara
Cevapla
#13
(10-09-2020, Saat: 15:48)Emirhan Altaş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-09-2020, Saat: 09:43)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kardeş tam olarak anlatabilmek için şu video da senin durumu açıklamaya çalıştım. Lütfen pause yaparak izle.

  https://drive.google.com/file/d/1aIyAXmK...sp=sharing

Burada Basit bir şekilde nasıl yapılabileceğini gösterdim.

https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing


Burada da spheretrace ile nasıl yapılacağını gösterdim. Umarım yeterli olur:

https://drive.google.com/file/d/1WB4ujmV...sp=sharing
Yardım için teşekkür ederim. Şimdi yöntemlerinizi deneyeceğim ama bu linke erişim sağlayamıyorum, güncelleyebilir misiniz?
https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing
Kusura bakma düzelttim şimdi. Birinci videoda sabah sabah bir sürü yazım hatası yapmışım uyku semesine, en sonda da   "alıp destroy actor yapacaksın" demişim. Yanlış: hitresult tan ne döndüyse onu eline alacaksın DestroyActor yapmayacaksın. Smile

https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing
Ara
Cevapla
#14
(10-09-2020, Saat: 16:23)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-09-2020, Saat: 15:48)Emirhan Altaş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Yardım için teşekkür ederim. Şimdi yöntemlerinizi deneyeceğim ama bu linke erişim sağlayamıyorum, güncelleyebilir misiniz?
https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing
Kusura bakma düzelttim şimdi. Birinci videoda sabah sabah bir sürü yazım hatası yapmışım uyku semesine, en sonda da   "alıp destroy actor yapacaksın" demişim. Yanlış: hitresult tan ne döndüyse onu eline alacaksın DestroyActor yapmayacaksın. Smile

https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing

Hitresult dan ne döndüyse elime almak istemiyorum, kendi karakterime kalkan için oluşturduğum static meshi kullanmak istiyorum. Nedeni ise drop lanan kalkanın collision ayarları ile karakterim oluşturduğum static meshin ayarları farklı olması. Bunun için video da gösterdiğiniz gibi E tuşuna bastığımda neye hit olmuş ise onu destroy actör yapıyorum haritada durmasın diye.(Destroy actor yapmayın dediğinizi okudum sıkıntı olur mu diye sormak istiyorum) ve Droplarken kalkanın static meshini none yaptığım için alırkende Static meshine kalkanı veriyorum ve  attach yapıyorum. Bu şekilde bir problem olur mu?

https://youtu.be/n4qyl1xa1-c kısa bir video çekip, kodları da gösterdim.
Ara
Cevapla
#15
(10-09-2020, Saat: 17:58)Emirhan Altaş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-09-2020, Saat: 16:23)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kusura bakma düzelttim şimdi. Birinci videoda sabah sabah bir sürü yazım hatası yapmışım uyku semesine, en sonda da   "alıp destroy actor yapacaksın" demişim. Yanlış: hitresult tan ne döndüyse onu eline alacaksın DestroyActor yapmayacaksın. Smile

https://drive.google.com/file/d/1vuhT_Ne...sp=sharing

Hitresult dan ne döndüyse elime almak istemiyorum, kendi karakterime kalkan için oluşturduğum static meshi kullanmak istiyorum. Nedeni ise drop lanan kalkanın collision ayarları ile karakterim oluşturduğum static meshin ayarları farklı olması. Bunun için video da gösterdiğiniz gibi E tuşuna bastığımda neye hit olmuş ise onu destroy actör yapıyorum haritada durmasın diye.(Destroy actor yapmayın dediğinizi okudum sıkıntı olur mu diye sormak istiyorum) ve Droplarken kalkanın static meshini none yaptığım için alırkende Static meshine kalkanı veriyorum ve  attach yapıyorum. Bu şekilde bir problem olur mu?

https://youtu.be/n4qyl1xa1-c kısa bir video çekip, kodları da gösterdim.

Şimdi anladım yapmak istediğini. Aldığın malzemenin collision ayarlarını değiştirsen çok daha kısa ve kolay olurdu ama neyse sisitemi kurmuşsun artık. Destroy actor yapman bir sorun teşkil etmez. Staticmesh  de de bir sorun olmaz. Ama çok dolambaçlı yol seninki ileride çok karışacak gibi duruyor. Ama şu bit sorun yok gibi.
Ara
Cevapla
#16
(10-09-2020, Saat: 18:31)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-09-2020, Saat: 17:58)Emirhan Altaş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hitresult dan ne döndüyse elime almak istemiyorum, kendi karakterime kalkan için oluşturduğum static meshi kullanmak istiyorum. Nedeni ise drop lanan kalkanın collision ayarları ile karakterim oluşturduğum static meshin ayarları farklı olması. Bunun için video da gösterdiğiniz gibi E tuşuna bastığımda neye hit olmuş ise onu destroy actör yapıyorum haritada durmasın diye.(Destroy actor yapmayın dediğinizi okudum sıkıntı olur mu diye sormak istiyorum) ve Droplarken kalkanın static meshini none yaptığım için alırkende Static meshine kalkanı veriyorum ve  attach yapıyorum. Bu şekilde bir problem olur mu?

https://youtu.be/n4qyl1xa1-c kısa bir video çekip, kodları da gösterdim.

Şimdi anladım yapmak istediğini. Aldığın malzemenin collision ayarlarını değiştirsen çok daha kısa ve kolay olurdu ama neyse sisitemi kurmuşsun artık. Destroy actor yapman bir sorun teşkil etmez. Staticmesh  de de bir sorun olmaz. Ama çok dolambaçlı yol seninki ileride çok karışacak gibi duruyor. Ama şu bit sorun yok gibi.

Aldığım malzemenin collision ayarlarını değiştirince dropladığımda ki fiziği saçmalıyordu, ilerde karışmaması için düzenleyeceğim. UE4 de yeniyim bir de böyle bir sisteme ilk defa girdiğim için zor oldu, yardım için teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Video Melee Damage Sorunu (Multiplayer) MR Studio 15 328 08-11-2020, Saat: 11:15
Son Yorum: erginegider
  Loading Ekranında LEVEL GEÇİŞ Sorunu serhatwxe 3 110 01-10-2020, Saat: 05:16
Son Yorum: erginegider
  Blueprint Açılırken Çökme Sorunu EdgeTypE 2 57 30-09-2020, Saat: 22:48
Son Yorum: nonlinear
  Mobile'da FPS sorunu serhatwxe 2 74 30-09-2020, Saat: 16:22
Son Yorum: serhatwxe
  [ACEMİ SORUSU] Karakterin Anlamsız Uçma Sorunu EdgeTypE 5 124 20-09-2020, Saat: 21:14
Son Yorum: EdgeTypE
  Client Teleport Sorunu mrtcnaslnts 6 140 19-09-2020, Saat: 10:50
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Düşman Karakteri Sorunu Emirhan Altaş 11 307 18-09-2020, Saat: 05:18
Son Yorum: Emirhan Altaş
  Visiblity sorunu mrtcnaslnts 6 113 17-09-2020, Saat: 23:49
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Respawn Can sorunu mariposaaaa 4 83 11-09-2020, Saat: 14:00
Son Yorum: mariposaaaa
Exclamation Market Sorunu serhatwxe 9 288 22-08-2020, Saat: 23:29
Son Yorum: erginegider

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.