Duyurular
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Execute (FULLSCREEN) Hatası?
#1
Arkadaşlar, Ben projemi full screen de nasıl çalıştığını görmek için event begin play noduna execute console command'ı bağladım. Ve execute bir kod girdim FULLSCREEN kodunu girdim. Standalone da başlattım ve full screen oldu ama görüntü ölçeği sanki küçüldü ve yazıların boyutu büyüdü bu yüzden ana menü de ki button a tıklayamıyorum. Neden böyle oluyor?
Ara
Cevapla
#2
(08-01-2017, Saat: 18:48)KralArsla10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşlar, Ben projemi full screen de nasıl çalıştığını görmek için event begin play noduna execute console command'ı bağladım. Ve execute bir kod girdim FULLSCREEN kodunu girdim. Standalone da başlattım ve full screen oldu ama görüntü ölçeği sanki küçüldü ve yazıların boyutu büyüdü bu yüzden ana menü de ki button a tıklayamıyorum. Neden böyle oluyor?

attachment.php?attachmentid=6238&d=1404396382

Windows->Developer Tools->Widget Reflector kismindan ''Appilaction Scale'' degerini degistirirsen ekrana gore yeni bir renderleme uyumlulugu saglar. Iyi calismalar dilerim...
"Türk, övün, çalış, güven." (Mustafa Kemal Atatürk) - http://khubur.com
Cevapla
#3
Üstte verdiğiniz cevap işime yarar bir cevap oldu ben onu bilmiyordum. Teşekkürler.
Hata tam olarak şu normal açtığım windowed monitorde rahatlıkla butonlara tıklanıyor işte mouse butonun üzerinde.New_Monitor.jpg
Ve standalone da full screen yapınca butonun sanki yeri değişmiş ama orada gözüküyor ama tıklanmıyor işte görsel.

UE4Editor_Standalone_game_monitor_Full_Screen_mode.jpg
Bunun nedenini bir türlü anlayamıyorum. Normalde kendiliğinden ekrana ayarlanması gerek acaba başka bir ayar mı gerekiyor hiç bir fikrim yok maalesef.
Ara
Cevapla
#4
ZMzd5V.png

Bu şekilde canvas ayarlaması yaptınız mı buton ve yazı için?
Wanna come?
Ara
Cevapla
#5
Hayır yapmadım. Neden ki?
Ara
Cevapla
#6
(08-01-2017, Saat: 23:01)KralArsla10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hayır yapmadım. Neden ki?

Eğer bu ayarlamayı yapmazsanız widgetlar değişik çözünürlükte değişik gözükecektir,

Koyduğunuz buton ve yazının orantısının bozulup başka yerlere kayması gibi.
Wanna come?
Ara
Cevapla
#7
(08-01-2017, Saat: 23:56)ClimbDown Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(08-01-2017, Saat: 23:01)KralArsla10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hayır yapmadım. Neden ki?

Eğer bu ayarlamayı yapmazsanız widgetlar değişik çözünürlükte değişik gözükecektir,

Koyduğunuz buton ve yazının orantısının bozulup başka yerlere kayması gibi.
Teşekkür ederim. Onun da etkisi varmış ama oyunun level'i açıldığın da ekran tam ekran oluyor ama oyun sanki kendine farklı bir screen mode ayarlamış gibi üst ve alt yarı taraflar siyahla kaplanıyor oyun ortada kalıyor. oynamada sıkıntı yok ama neden böyle olabilir ki?
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  GetCenterOfMass Hatası elvancetin 3 99 03-01-2017, Saat: 20:28
Son Yorum: elvancetin
  Yaptığım Obje İnceleme Sisteminde Line Trace Hatası? KralArsla10 1 94 13-12-2016, Saat: 15:33
Son Yorum: hydrogenx
Photo Example map hatası Mert123 3 112 30-11-2016, Saat: 17:26
Son Yorum: Mert123
  Master Actor Blueprint kopyalama hatası. talisca90 0 72 25-10-2016, Saat: 18:07
Son Yorum: talisca90
  Package project hatasi talisca90 3 127 25-10-2016, Saat: 14:26
Son Yorum: kinoxsis
  Make Array hatası serhatwxe 3 118 09-10-2016, Saat: 19:33
Son Yorum: dumbbell
  Araba hatası ? batumgngr 2 131 30-07-2016, Saat: 23:00
Son Yorum: batumgngr
  Receive Condition Check Hatası Leralonde 0 190 01-10-2015, Saat: 21:35
Son Yorum: Leralonde

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

Bu web site sadece fan ve destek için açılmıştır. Epic Games ile bir ilgisi bulunmamaktadır. This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.
You can contact with us using admin@unrealengineturkiye.com mail address.