Elimde 20 tane adobe fuse veya mixamo karakterleri ve animasyonları var diyelim ben bir karakter için Anim BP ve BS oluştudum fakat diğer yapacağım 20 karakter için bunları baştan yapmak istemem bunu nasıl çözeriz? Master BP yaparak çözülebilir mi?
 
leonscottkfm' Alıntı:
Elimde 20 tane adobe  fuse veya mixamo karakterleri ve animasyonları var diyelim ben bir karakter için Anim BP ve BS oluştudum fakat diğer yapacağım 20 karakter için bunları baştan yapmak istemem bunu nasıl çözeriz? Master BP yaparak çözülebilir mi?

Animation retargeting yaparsın. Hepsinin skeleton bir tane olur. Skeleton aynı olunca bir animbp  bir bs yapman gerekir.
 
kendine bir tane referans karakter belirleyip geriye kalan 19 karakterin kemik yapısını referans karakterine göre yapman lazım ve buda UE4 üzerinde Retarget ile mümkün istersen Blender üzerinden de yapa bilirsin
ondan sonra tek bir BS den 19 farklı karakteri Player characterinin icinde oynata bilirisn